۱۴۰۳ جمعه ۶ مهر

بزرگداشت روز ملی آزمایشگاه در دانشگاه الزهرا

ارسال شده در تاریخ 1403/02/02
ساعت 13:48
بزرگداشت روز ملی آزمایشگاه در دانشگاه الزهرا

معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه الزهرا به مناسبت بزرگداشت زادروز حکیم جرجانی و روز ملی آزمایشگاه، مراسمی برای تقدیر و تشکر از همه کارشناسان این حوزه در روز شنبه 1 اردیبهشت ماه1403 برگزار نمود.
در این مراسم که در سالن جلسات کتابخانه مرکزی دانشگاه برگزار شد، خانم دکتر حسینی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه الزهرا ، کارشناسان بخش اداری مدیریت امور آزمایشگاه ها و کارشناسان آزمایشگاه ها و کارگاه های سطح دانشگاه حضور داشتند. خانم دکتر حسینی با تبریک روز ملی آزمایشگاه سخنان خود را آغاز نموده و با توجه به نقش مهم نیروی انسانی آزمایشگاه ها و کارگاه ها به ایجاد شبکه ای به منظور همیاری بیشتر بین آزمایشگاه ها و کارگاه های دانشگاه اشاره نمودند.
ایشان در ادامه با اشاره به محدودیت منابع و نیروی انسانی از تلاش ارزشمند همه کارشناسان در پیشبرد اهداف و برنامه های توسعه فناوری و ارتقاء در امور خدمات آزمایشگاهی تقدیر و تشکر کردند.
در ادامه شرکت کنندگان در جلسه در خصوص زیرساخت های ایمنی ، خرید و تعمیر تجهیزات، کالیبراسیون دستگاه ها، دوره های تخصصی آموزشی با درج در شناسنامه آموزشی کارشناسان، بیمه کارشناسان و دانشجویان، پسماندها و ... مواردی را مطرح کرده و به بحث و تبادل نظر پرداختند.
در پایان مراسم، لوح تقدیری به رسم یادبود از طرف معاونت پژوهش وفناوری به کارشناسان محترم اهدا شد.

ارسال کننده:
تعداد بازدید:382
تصاویر مرتبط:


    برچسب ها
    فیلم مرتبط
    فیلم مرتبط
    فیلم مرتبط
    صوت
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن:
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    امور آزمایشگاه ها
    دانشگاه الزهرا
     تهران،خیابان ونک،ده ونک، دانشگاه الزهرا،معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه الزهرا(س). کدپستی : 1993891176
    تلفکس : 982188030652+