۱۴۰۳ يکشنبه ۲۵ شهريور

گزارش نشست علمی چالش ها و راهکارهای ورزش بانوان کشور و اعزام های برون مرزی ورزشکاران زن ایرانی

ارسال شده در تاریخ 1402/09/11
ساعت 11:47
گزارش نشست علمی چالش ها و راهکارهای ورزش بانوان کشور و اعزام های برون مرزی ورزشکاران زن ایرانی

 به مناسبت هفته پژوهش نشست علمی با موضوع "چالش ها و راهکار های ورزش بانوان کشور و اعزام های برون مرزی ورزشکاران زن ایرانی " در روز شنبه به تاریخ 1402/09/11 با حضور سرکار خانم ها: دکتر فرهادی زاد (نائب رییس کمیته ملی المپیک) ، دکتر کاظمی پور(معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان) ، دکتر محمدیان (نائب رییس فدراسیون والیبال کشور)، دکتر سیما لیموچی (نائب رییس کمیته توسعه ورزش ها و بازی های پارالمپیک آسیا و رییس کمیته جنبش پارالمپیک کمیته ملی پارالمپیک ایران)، خانم دکتر ثمنی معاون محترم دانشجویی دانشگاه و اساتید ، دانشجویان کارشناسی و تحصیلات تکمیلی دانشکده علوم ورزشی همچنین دانشجویان مدال آور تیم های ملی کشور، در سالن تورانی دانشگاه الزهرا برگزار شد.
ابتدا سرپرست دانشکده در خصوص رسالت هفته پژوهش که ایجاد و احیا تفکر تولید و ضرورت تولید ، توسعه علم و دستیابی به فناوری برای ارتقا جایگاه علمی کشور و کسب ثروت به منظور بهبود وضع زندگی توسط نخبگان و محققان دانشگاهی و سایر مراکز تحقیقاتی صحبت نمودند،در ادامه بیان کردند دانشکده علوم ورزشی تلاش دارد تا فضای تعاملی را بین دانشگاه و وزارت ورزش و جوانان فراهم کند،زیرا وزارت ورزش و جوانان، نهادی است که با استفاده بهینه از استعداد و توانایی این نسل ، میتواند به رشد نسل جوان و حل مسائل آنان بپردازد.
سپس خانم دکتر کاظمی پور: در خصوص سیاست های جاری و سیاست های آتی وزارت ورزش در بخش بانوان صحبت کردند و علاقه مندی برای همکاری های آتی علمی و ورزشی با دانشکده علوم ورزشی دانشگاه الزهرا را اعلام نمودند.
  خانم دکتر فرهادی زاد در خصوص چالش های اعزام برون مرزی ورزشکاران مطالبی را مطرح کردند. در ادامه ، خانم دکتر لیموچی در خصوص مسائل و مشکلات ورزشکاران پارالمپیکی مطالبی را ارائه و از تجربیاتشان از مسابقات پارالمپیک را عنوان کردند.
خانم دکتر محمدیان مطالبی را در خصوص سیاست گذاری های فدراسیون والیبال و افتخارات این فدراسیون صحبت کردند و قول مساعد برای همکاری های بیشتر با دانشکده علوم ورزشی دانشگاه الزهرا را دادند.
و بعد از ارائه سخنرانی سوالاتی از سوی دانشجویان در خصوص مسائل مطرح شد و از سوی مسئولین مدعو پاسخ داده شد. و در پایان سرکار خانم دکتر ثمنی معاون محترم دانشجویی در حمایت این معاونت از توسعه فعالیت های ورزشی دانشجویان جهت ارتقا سطح سلامتی و شادابی آنها صحبت نمودند.
و در پایان از دانشجویان مدال آور سطح آسیا با اهدای شاخه گل تقدیر شد.


 
 
 
 
 

ارسال کننده:نیلوفر علیپور
تعداد بازدید:265
تصاویر مرتبط:


    برچسب ها
    فیلم مرتبط
    فیلم مرتبط
    فیلم مرتبط
    صوت
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن:
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    دانشگاه الزهرا
     تهران،خیابان ده ونک ،دانشگاه الزهرا، دانشکده علوم ورزشی    کدپستی : 1993891176
    تلفن : 982188041468+    فاکس : 982188041468+
     sport[at]alzahra.ac.ir
    تمامي حقوق سايت براي دانشگاه الزهرا ( س ) محفوظ است.