۱۴۰۳ يکشنبه ۲۵ شهريور

اصول و مفاهیم بازاریابی بین المللی

ارسال شده در تاریخ 1400/09/13
ساعت 09:21
اصول و مفاهیم بازاریابی بین المللی

عنوان کتاب: اصول و مفاهیم بازاریابی بین المللی
مولف و مترجم: منیژه حقیقی‌نسب‌
موضوع: بازاریابی
هدف از نگارش این کتاب مروری بر تحولات بازاریابی بین‌الملل و عرضه راه‌کارهایی برای شناخت آن و دست‌یابی به مفاهیم زیربنای تفکر استراتژیک است که برای مدیران تجارت خارجی به طبع رسیده است. مباحث کتاب عبارت‌اند از: "دامنه و چالش بازاریابی بین‌الملل"، "جغرافیا و تاری: اساس درک فرهنگی"، "پویایی فرهنگی در ارزیابی بازارهای جهانی"، "آداب و رسوم و رفتار تجاری در بازاریابی بین‌الملل"، "محیط سیاست بین‌الملل"، "محیط حقوقی بین‌الملل"، "نیازهای مالی برای بازاریابی جهانی"، "مناطق بازار فراملی و گروه‌های بازار"، "توسعه بازارها و رفتار بازار"، "مدیریت بازاریابی بین‌‌الملل: برنامه‌ریزی و سازماندهی"، "تحقیقات بازارهای جهانی"، "توسعه کالاهای مصرفی برای بازارهای جهانی"، "بازاریابی محصولات صنعتی و خدمات بازرگانی"، "قیمت‌گذاری در بازارهای فراملی"، "سیستم توزیع فراملی"، "مکانیزم تجارت صادرات و لجستیک"، "تبلیغات جهانی و تلاش‌های پیشبرد"، "فروش شخصی و مدیریت منابع انسانی" و "بازاریابی فراملی در اینترنت".
شابک: 9646366562
ناشر: دانشگاه الزهرا
نعداد صفحات: 476
تاریخ انتشار: 1383

ارسال کننده:
تعداد بازدید:362
تصاویر مرتبط:


    برچسب ها
    فیلم مرتبط
    فیلم مرتبط
    فیلم مرتبط
    صوت
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن:
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    دانشگاه الزهرا
    تهران،ده ونک، میدان شیخ بهایی، درب شرقی دانشگاه الزهرا، جنب مرکز همایش های بین المللی دانشگاه الزهرا ،ساختمان کتابخانه مرکزی
    centrallibrary.management[at]alzahra.ac.ir
    کدپستی : 1993891176 تلفن : 021-85692228
    فاکس :
    021-88041575