صفحه اصلی
نقشه سایت
ورود اعضاء
العربیه
English
۱۴۰۳ يکشنبه ۲۵ شهريور
دوباره تلاش کنید
!!!b1!!!
!!!b1!!!
صفحه اصلی
معرفی
معرفی کتابخانه
اهداف
رئیس
کارشناسان مرکز
کتابخانه نابینایان
جستجو در منابع
سامانه جستجو کتاب
سامانه آرشیو دیجیتال
سامانه جستجوی یکپارچه دانشگاه ها (باغ دانش)
سامانه فروش الکترونیکی کتاب
بانک های اطلاعاتی
بانک های اطلاعاتی پیوسته
بانک های اطالاعاتی دسترسی آزاد
لیست مجلات نامعتبر (مجلات یغماگر)
تازه های کتابخانه
تازه های خریداری شده
تازه های فهرست نویسی
نمایشگاه دائمی کتاب
مدیریت سبز
منابع
پایان نامه
کتاب های لاتین
کتاب های فارسی
سایر منابع
فرایند کتابخانه
سفارش کتاب
اهدا کتاب
اصول و مفاهیم بازاریابی بین المللی
ارسال شده در تاریخ
1400/09/13
ساعت
09:21
عنوان کتاب: اصول و مفاهیم بازاریابی بین المللی
مولف و مترجم: منیژه حقیقینسب
موضوع: بازاریابی
هدف از نگارش این کتاب مروری بر تحولات بازاریابی بینالملل و عرضه راهکارهایی برای شناخت آن و دستیابی به مفاهیم زیربنای تفکر استراتژیک است که برای مدیران تجارت خارجی به طبع رسیده است. مباحث کتاب عبارتاند از: "دامنه و چالش بازاریابی بینالملل"، "جغرافیا و تاری: اساس درک فرهنگی"، "پویایی فرهنگی در ارزیابی بازارهای جهانی"، "آداب و رسوم و رفتار تجاری در بازاریابی بینالملل"، "محیط سیاست بینالملل"، "محیط حقوقی بینالملل"، "نیازهای مالی برای بازاریابی جهانی"، "مناطق بازار فراملی و گروههای بازار"، "توسعه بازارها و رفتار بازار"، "مدیریت بازاریابی بینالملل: برنامهریزی و سازماندهی"، "تحقیقات بازارهای جهانی"، "توسعه کالاهای مصرفی برای بازارهای جهانی"، "بازاریابی محصولات صنعتی و خدمات بازرگانی"، "قیمتگذاری در بازارهای فراملی"، "سیستم توزیع فراملی"، "مکانیزم تجارت صادرات و لجستیک"، "تبلیغات جهانی و تلاشهای پیشبرد"، "فروش شخصی و مدیریت منابع انسانی" و "بازاریابی فراملی در اینترنت".
شابک: 9646366562
ناشر: دانشگاه الزهرا
نعداد صفحات: 476
تاریخ انتشار: 1383
ارسال کننده:
تعداد بازدید:
363
تصاویر مرتبط:
tempShow
برچسب ها
فیلم مرتبط
فیلم مرتبط
فیلم مرتبط
صوت