۱۴۰۳ يکشنبه ۲۵ شهريور

برگزاری آیین تحلیف خانم زهرا نعمتی عضو افتخاری کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه الزهرا(س)

ارسال شده در تاریخ 1400/09/07
ساعت 12:33
برگزاری آیین تحلیف خانم زهرا نعمتی عضو افتخاری کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه الزهرا(س)

به گزارش خانم نرگس میرمعینی معاون حمایت و پستیبانی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا(س):
کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه الزهرا(س) به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو "آیین تحلیف خانم زهرا نعمتی عضو افتخاری کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه الزهرا(س)" را در روز شنبه 6 آذرماه 1400 ساعت 13:30 الی 15 با حضور خانم دکتر زینب صادقی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، خانم دکتر سیما لیموچی نایب رئیس کمیته توسعه ورزش و بازی های کمیته پارالمپیک آسیا و عضو رسمی دانشکده علوم ورزشی دانشگاه الزهرا(س)، آقای مهندس صمد طلایی معاون جمعیت هلال احمر منطقه سه شهر تهران، خانم دکتر شهلا بختیاری معاون دانشجویی دانشگاه، خانم دکتر پریسا حجازی دینان رئیس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه در خانم نرگس میرمعینی معاون حمایت و پشتیانی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در سالن پروین اعتصامی مرکز همایش های بین المللی دانشگاه الزهرا(س) برگزار نمود.
در این مراسم که با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود ملی و سرود دانشگاه الزهرا(س) آغاز شد، بعد از خیرمقدم آقای کوشا گلکار نماینده امور جوانان جمعیت هلال احمر منطقه سه، نماهنگ سرود جمعیت هلال احمر پخش و مورد توجه حضار قرار گرفت.
سپس خانم دکتر صادقی ضمن عرض خیرمقدم به تمامی حضار و مخاطبان مجازی این برنامه، اقدام کانون هلال احمر دانشگاه را ارزشمند و قابل توجه برشمرد و از حضور سخاوتمندانه و عضویت دوطلبانه خانم زهرا نعمتی به عنوان عضو افتخاری کانون هلال احمر دانشجویی قدردانی کرد و حضور ایشان را مایه مباهات دانشگاه الزهرا(س)دانست.
در ادامه آقای گلکار پیام ویژه آقای مهندس حمید رضا اشرفی رئیس جمعیت هلال احمر منطقه سه را برای حضار قرائت نمود که در این پیام مهندس اشرفی ابراز خرسندی و افتخار خود را از عضویت خانم زهرا نعمتی در جمعیت هلال احمر اعلام و از زحمات خانم دکتر لیموچی در طی سالیان متمادی خدمت صادقانه خود در هلال احمر تشکر و قدردانی کرد
خانم دکتر لیموچی نیز با ابراز خرسندی و افتخار ازحضورخانم زهرا نعمتی به عنوان عضو افتخاری در دانشگاه الزهرا(س) پیشرفت های ایشان در جایگاه بین المللی بانوان جهان را برشمرد و این افتخار را برای دانشگاه الزهرا(س) استثنایی و ویژه خواند. وی به این موضوع هم اشاره نمود که دانشگاه الزهرا(س) برای اولین بار مفتخر به حضور دو پرچمدار ورزشی بین المللی است که خانمها زهرا نعمتی و هانیه رستمی هستند.
سپس خانم زهرا نعمتی با اشاره به مباهات در کسب افتخارات متعدد بین المللی با عنوان دانش آموخته دانشگاه الزهرا(س)، حضور، عضویت و پوشیدن لباس مقدس هلال احمر را در کمک رسانی و همیاری به جامعه بسیارموثر دانست.
مراسم ویژه تحلیف خانم نعمتی با قرائت سوگندنامه عضویت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و تبرک با قرآن کریم هنگام پوشیدن لباس مقدس جوانان هلال احمر انجام شد و سپس نشان دانشگاه الزهرا(س) را یکی از اعضای کانون هلال احمر دانشگاه الزهرا(س) به یقه لباس وی نصب کرد.
خانم دکتر شهلا بختیاری معاون دانشجویی دانشگاه نیز ضمن قدردانی از خانم زهرا نعمتی هدیه ایشان را اهدا نمود و  در پایان مراسم آقای مهندس صمد طلایی معاون جمعیت هلال احمر منطقه سه شهر تهران، لوح تقدیر اهدایی جمعیت هلال احمر را به خانم نعمتی تقدیم کرد.
گفتنی است خانم زهرا نعمتی قهرمان سه دوره پیاپی تیراندازی با کمان در بازی های المپیک بازی‌های پارالمپیک 2020، 2016، 2021، 2012 و ورزشکار برتر پارالمپیک 2012 و دانش آموخته دانشگاه الزهرا(س) است.
 
 
 

 

ارسال کننده:صمدیان
تعداد بازدید:826
تصاویر مرتبط:
tempShow
برچسب ها
فیلم مرتبط
فیلم مرتبط
فیلم مرتبط
صوت
دانشگاه الزهرا
تهران، میدان ونک، خیابان ده ونک، دانشگاه الزهرا(س)، معاونت فرهنگی و اجتماعی
کدپستی :
1993893973
تلفن : 982188213547+    982185692496+ فاکس : 982188213547 +
 farhangi[at]alzahra.ac.ir
تمامي حقوق سايت براي دانشگاه الزهرا ( س ) محفوظ است.