۱۴۰۳ يکشنبه ۲۵ شهريور

افتخار آفرینی و کسب 7 مقام به همت انجمن های علمی دانشجویی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا(س) در سیزدهمین جشنواره بین المللی حرکت

ارسال شده در تاریخ 1399/12/26
ساعت 12:07
افتخار آفرینی و کسب 7 مقام به همت انجمن های علمی دانشجویی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا(س) در سیزدهمین جشنواره بین المللی حرکت

اختتامیه جشنواره بین المللی حرکت ویژۀ آثار و دستاورد‌های اتحادیه و انجمن‌های علمی دانشجویی، با حضور گسترده انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور روز دوشنبه 25 اسفند 1399 به میزبانی دانشگاه علم و صنعت برگزار شد.
در این رقابت بین المللی دانشگاه ما نیز درخششی چشمگیر داشت و دانشجویان عضو انجمن های علمی دانشجویی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا(س) با کسب 7 مقام خود را به سر فصل آغازین پایان نامه جشنواره سیزدهم رساندند.
 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، غلامرضا غفاری روز دوشنبه در آیین اختتامیه جشنواره بین المللی حرکت که امروز در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد،‌ افزود: انجمن های علمی با توجه به قدمتی که از آن برخوردار هستند به بلوغ رسیده اند و جایگاه بسیار مناسبی دارند. همچنین از سال 92 تاکنون شاهد رشد 30 درصدی انجمن های علمی بوده ایم.
در این مراسم دکتر حمیدیان دبیر بخش بین‌المللی جشنواره حرکت گفت: جشنواره حرکت جشنواره ای از سوی دانشجویان برای خود دانشجویان است که به عنوان یکی از دستاوردهای دیپلماسی علمی کشور محسوب می شود.
وی افزود: در این دوره 307 اثر از دانشجویان خارجی از 51 کشور در 11 محور مختلف دریافت شد که بعد از داوری ها 15 اثر از ده کشور به عنوان آثار برگزیده انتخاب گردید و بی شک این مهم بدون همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با دانشگاه ها میسر نمی شد.
ضمن تبریک به همه این عزیزان و اعضای انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه الزهرا(س) سربلندی و موفقیت های بیشتر را برای این دانشجویان در تمامی عرصه های علمی و فرهنگی کشور از خداوند متعال خواستاریم.
انجمنهای علمی دانشجویی برگزیده در برگزیدگان سیزدهمین جشنواره بین المللی حرکت:
1 ـ برگزیدگان حوزه های رقابتی:
• رتبه اول:
انجمن زبان روسی ـ مسابقه
• رتبه دوم:
انجمن علم اطلاعات و دانش شناسی ـ نشریه
انجمن طراحی صنعتیـ انجمن برتر
• رتبه سوم:
انجمن علم اطلاعات و دانش شناسی ـ کتاب
انجمن مطالعات آرشیوی ـ نشریه
انجمن محیط زیست ـ انجمن برتر
2ـ برگزیده بخش ویژه «انجمن پویا»
• شایسته تقدیر:
ملیکا ابراهیمی سرخ آبادی از دانشگاه الزهرا(س) با پژوهش «بررسی مسابقه ملی زیسترو»
 
       

جشنواره بین المللی حرکت رویدادی برای رقابت، عرضه و نمایش دستاوردهای برتر علمی دانشجویان است. این جشنواره، به صورت سالانه و با سیاست گذاری و برنامه ریزی اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم همچنین با همکاری دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور و حمایت و مشارکت نهادهای مختلف دولتی و غیردولتی برگزار می شود.
در سال‌های اخیر بخش بین الملل، ایده شو و بخش پویا به جشنواره حرکت افزوده شده تا بتواند هر چه بیشتر به ارتقای دانش در کشور کمک کند.

ارسال کننده:صمدیان
تعداد بازدید:1559
تصاویر مرتبط:


    برچسب ها
    فیلم مرتبط
    فیلم مرتبط
    فیلم مرتبط
    صوت
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن:
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    دانشگاه الزهرا
    تهران، میدان ونک، خیابان ده ونک، دانشگاه الزهرا(س)، معاونت فرهنگی و اجتماعی
    کدپستی :
    1993893973
    تلفن : 982188213547+    982185692496+ فاکس : 982188213547 +
     farhangi[at]alzahra.ac.ir
    تمامي حقوق سايت براي دانشگاه الزهرا ( س ) محفوظ است.