۱۴۰۳ يکشنبه ۲۵ شهريور

انتخاب دبیر انجمن علمی دانشجویی طراحی صنعتی دانشگاه الزهرا(س) به عنوان عضو شورای مرکزی اتحادیه هنر کشور

ارسال شده در تاریخ 1399/12/17
ساعت 10:20
انتخاب دبیر انجمن علمی دانشجویی طراحی صنعتی دانشگاه الزهرا(س) به عنوان عضو شورای مرکزی اتحادیه هنر کشور

انتخاب دبیر انجمن علمی دانشجویی طراحی صنعتی دانشگاه الزهرا به عنوان عضو شورای مرکزی اتحادیه هنر کشور

به گزارش روابط عمومی دانشگاه الزهرا(س)، براساس نتایج انتخابات نشست اتحادیه انجمن‌های علمی هنر، پرنیان جمالی، دبیر انجمن علمی دانشجویی طراحی صنعتی دانشگاه الزهرا(س)، به عنوان نفر دوم انتخابات و به عنوان عضو شورای مرکزی اتحادیه هنر منصوب شد. لازم به ذکر است؛ این انتخابات در تاریخ 9 بهمن ماه سال جاری برگزار شد که طبق اعلام نتایج آن، 5 نفر به عنوان اعضای اصلی شورا، 2 نفر به عنوان اعضای علی البدل و 1 نفر به عنوان بازرس از دانشگاه‌های سراسر کشور انتخاب شدند.

گزارش مرحله به مرحله :

مرحله 1: در این مرحله نیاز به انجام اقدام خاصی نبود, حضور اعضا در این مرحله به منزله تایید رسمی جهت شرکت در انتخابات بود. ضمن مطالعه دقیق آئین نامه های مرتبط وزارت علوم, آموزش های مربوط به روند کار با سامانه و نیز توضیحات مربوط به روند انتخابات در هر مرحله را باید مطالعه می کردیم و سعی مینمودیم با فضای سامانه آشنایی کامل پیدا کنیم.

مرحله 2: این مرحله پیش از رای گیری اساسنامه و جهت رفع شبهات و ایرادات در نسخه پیش نویس اساسنامه در نظر گرفته شده بود. انتقادات و پیشنهادات اعضا جهت اصلاحات و بارگزاری اساسنامه نهایی بصورت تجمیعی در اختیار نماینده قرار گرفت و اعمال شد.

مرحله 3: در این مرحله اساسنامه پیشنهادی بعد از انجام اصلاحات جهت بررسی نهایی در اختیار اعضای مجمع قرار گرفت. اعضا پس از دانلود فایل اساسنامه و بررسی آن، در صورت موافقت با کلیات می توانستند به آن رای مثبت داده و در صورت عدم موافقت با کلیات می توانستند رای منفی خود را درج نمایند.در این مرحله به اساسنامه رای موافق دادم.

مرحله 4: در این مرحله کسانی که قصد کاندید شدن بعنوان عضو شورای مرکزی یا بازرس را داشتند, کاندیداتوری خود را با ایجاد کمپین و درج محتوای تبلیغاتی (شامل اهداف, برنامه ها, ایده ها, راهبردها, سوابق و رزومه, ویدیوها و تصاویر انتخاباتی و... جهت نمایش به اعضا) اعلام و آغاز کردند {مخاطبین این مرحله فقط اعضایی که تصمیم به کاندید شدن دارند هستند}. با نوشتن رزومه و اهداف در این کمپین شرکت نموده ام.

مرحله 5: در این مرحله با نمایش کمپین های تبلیغاتی کاندیداها برای همه کاربران فرایند تبلغات کاندیداها آغاز کردند. کاربران ضمن بررسی کمپین ها و تعامل با یکدیگر و نیز کاندیداها, ضمن ابراز نظرات و بیان پرسش های خود, از طرق مختلف با یکدیگر تبادل نظر و گفتگو کردند و در مورد آراء خود تصمیم گیری نمودند.

مرحله 6: در این مرحله یک نشست تصویری آنلاین تحت نظارت واحد اپراتور سامانه برگزار شد, کاندیداها در این نشست به دفاع از برنامه ها, ارائه های خود پرداختند. سایر کاربران نیز به صورت متنی, صوتی و یا تصویری نکته نظرات و نیز سوالات خود را بیان کردند و ضمن تعامل با کاندیداها چالش های خود را به صورت عمومی مطرح نمودند.

مرحله 7: در این مرحله براساس نتایج برنامه های تبلیغاتی کاندیداها, کاربران نسبت به ثبت رای به کاندیداهای مورد نظر خود اقدام کردند. تعداد مجاز رائ برای هر کاربر در حوزه انتخاب بازرس یک نفر میباشد و در حوزه انتخاب اعضای شورای مرکزی به تعداد مشخص شده در اساسنامه میباشد. ( حداکثر 5 یا 7 یا 9 نفر بر اساس اساسنامه) مرحله

مرحله 8: در این مرحله پس از انجام رای گیری و اتمام مهلت تعیین شده برای ثبت رائ کاربران, به صورت آنی و خودکار نتایج انتخابات منتشر شد؛ که ضمن مشاهده کاندیداهای برگزیده, میتوانید تعداد آراء کسب شده توسط هر کاندید و نیز ترتیب کامل اخذ رائ را مشاهده نمود. در این مرحله با کسب 5 رای به عضویت شورای مرکزی اتحادیه هنر درآمدم.

مرحله 9: در این مرحله پس از مشخص شدن نتایج انتخابات و برگزیدگان آن در رای گیری, یک نظرسنجی جهت تعیین یکی از کاندید منتخب عضو شورای مرکزی به عنوان "دبیر" انجام شد(5 نفر از 4 نفر اصلی کاندید شدند.)تنها نفرات برگزیده شده به عنوان اعضای قطعی شورای مرکزی حق شرکت در این نظرسنجی را داشتند {مخاطبین این مرحله فقط اعضای شورای مرکزی هستند} با رای نفر پنج خانم ستوده غلامی به عنوان دبیر اتحادیه برگزیده شدند.

ارسال کننده:صمدیان
تعداد بازدید:1439
تصاویر مرتبط:


    برچسب ها
    فیلم مرتبط
    فیلم مرتبط
    فیلم مرتبط
    صوت
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن:
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    دانشگاه الزهرا
    تهران، میدان ونک، خیابان ده ونک، دانشگاه الزهرا(س)، معاونت فرهنگی و اجتماعی
    کدپستی :
    1993893973
    تلفن : 982188213547+    982185692496+ فاکس : 982188213547 +
     farhangi[at]alzahra.ac.ir
    تمامي حقوق سايت براي دانشگاه الزهرا ( س ) محفوظ است.