۱۴۰۳ يکشنبه ۲۵ شهريور

دانشگاه الزهرا (س)، دانشگاه‌ برگزیده در بخش فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی در حوزه کرونا

ارسال شده در تاریخ 1399/12/09
ساعت 09:45
دانشگاه الزهرا (س)، دانشگاه‌ برگزیده در بخش فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی در حوزه کرونا

در آیین اختتامیه جشنواره ادبی فرهنگی هنری دانشگاهیان؛ پویش زندگی دست یاری توست، دانشگاه الزهرا (س) در بخش فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی در حوزه کرونا برگزیده شد و از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مورد تقدیر قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه الزهرا، آیین اختتامیه جشنواره ادبی فرهنگی هنری دانشگاهیان؛ پویش زندگی دست یاری توست... امروز چهارشنبه 16 اسفندماه با حضور دکتر غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف، دکتر ملانظری رئیس دانشگاه الزهرا و تعداد دیگری از روسای دانشگاه‌ها به صورت حضوری و مجازی در سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم برگزار شد.
دکتر ملانظری در این آیین اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها، تلاش بر این بود که ارتباط با دانشجویان در هر شرایطی قطع نشود؛ در همین راستا فعالیت انجمن‌های دانشجویی 49 درصد به نسبت سال قبل بیشتر شد و نشریات دانشجویی نیز 20 درصد افزایش داشت.
رئیس دانشگاه الزهرا (س) ادامه داد: تمرکز دانشگاه روی بحث تاب‌آوری جوانان بود و با برگزاری نشست‌های فرهنگی علمی، علاوه بر مهارت‌افزایی و دانش‌افزایی، میزگردها و نشست‌های مجازی تخصصی با همراهی دانشجویان برگزار شد.
دکتر ملانظری تصریح کرد: علی‌رغم همه دشواری‌هایی که بود فرصت‌آفرینی که این موضوع داشت، افزایش ارتباطات بین‌المللی در انجمن‌های علمی بود که با به وجود آمدن شرایط فضای مجازی گسترده‌تر شد. همچنین برنامه‌های فرهنگی عموماً به صورت ملی و بین‌المللی انجام گرفت و این موضوع منجر به افزایش مخاطبان و دیده شدن اقدامات این دانشگاه شد.
رئیس دانشگاه الزهرا (س) همچنین تاکید کرد: به عنوان دانشگاهیان وظیفه خود می‌دانیم که در شرایط دشوار و بحران، انعطاف خوبی از خود نشان داده و در مسائل فرهنگی، آموزشی و تحقیقاتی وارد میدان عمل شده و موفقیت‌ها را رقم بزنیم.
گفتنی است؛ در پایان نیز آیین تجلیل از دانشگاه‌های برگزیده با حضور دکتر غلامی و دکتر غفاری برگزار و از دانشگاه الزهرا (س) نیز به عنوان دانشگاه برگزیده در بخش فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی در حوزه کرونا تقدیر شد.

ارسال کننده:صمدیان
تعداد بازدید:1008
تصاویر مرتبط:


    برچسب ها
    فیلم مرتبط
    فیلم مرتبط
    فیلم مرتبط
    صوت
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن:
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    دانشگاه الزهرا
    تهران، میدان ونک، خیابان ده ونک، دانشگاه الزهرا(س)، معاونت فرهنگی و اجتماعی
    کدپستی :
    1993893973
    تلفن : 982188213547+    982185692496+ فاکس : 982188213547 +
     farhangi[at]alzahra.ac.ir
    تمامي حقوق سايت براي دانشگاه الزهرا ( س ) محفوظ است.