۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۸ شهريور

دانشکده ادبیات

ردیف

نام تجهیز

کاربرد ( توضیح مختصر در خصوص دستگاه)

1

مرکز مطالعات

چند رسانه­ای

محل تشکیل کلاسهای آموزشی و کارگاه هایی که نیاز به امکاناتی نظیر اینترنت، نصب برنامه ای خاص برای برگزاری کارگاه و .... می باشد.

در این مرکز برای هر دانشجو رایانه جداگانه در نظر گرفته شده است. همچنین رایانه استاد مجهز به نرم افزاری است که قابلیت کنترل کلاس، انتقال صدا و تصویر از رایانه استاد به رایانه دانشجویان و برعکس، طرح سئوالات امتحان و .... دارد. همچنین در این مرکز جلسات دفاع به صورت مجازی برگزار می شود.

از دیگر امکانات این مرکز می توان به برد هوشمند، دستگاه ویژیولایزر و پروژکتور اشاره کرد.

2

کارگاه های زبان دانشکده

کارگاه زبان دانشکده که محل تشکیل کلاس های آموزشی میباشد. چیدمان قابل تغییر این کلاس این امکان را به اساتید میدهد که بر حسب نیاز خود کلاس را به چیدمان دلخواه تغییر دهند. این محل همچنین به برگزاری کارگاههای پژوهشی/ آموزشی که در طول ترم برای دانشجویان در نظر گرفته می شود نیز اختصاص دارد. ظرفیت این مکان 40 نفر می باشد و مجهز به رایانه ، اسپیکر و پروژکتور می باشد.

3

آزمایشگاه زبان دانشکده

آزمایشگاه زبان دانشکده که محل برگزاری کلاس های آموزشی می باشد. این آزمایشگاه مجهز به کابین های مخصوص دانشجویان ، کنسول مرکزی استاد، رایانه، هدست و تلویزیون است.

4

آزمایشگاه تخصصی آواشناسی

مجهز به اتاقک عایق صدا و ابزار های ضبط حرفه ای، حنجر نگار، کام نگار آماده استفاده برای پروژه های صوت شناختی و آزمایشگاهی زبان فارسی، گویش های ایران و حوزه های کاربردی


تاریخ به روز رسانی:
1400/11/03
تعداد بازدید:
1294
دانشگاه الزهرا
 تهران،خیابان ونک،ده ونک، دانشگاه الزهرا،معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه الزهرا(س). کدپستی : 1993891176
تلفکس : 982188030652+
تمامي حقوق سايت براي دانشگاه الزهرا ( س ) محفوظ است.