مقالات علمی چاپ شده در مجلات
-
"Lived Experience of Adult English Learners of Learning English on the Phone"
ZAHRA ABDI,
Maryam Mohsenpour
Journal of Teaching Language Skills,
Vol. 3,
pp.1-40,
2021
-
"Dyslexia and the Pattern of Strengths and Weaknesses: Wechsler Intellectual Profile of Students with Dyslexia"
Zahra Rajabpour,
Mahnaz Akhavan Tafti,
Maryam Mohsenpour
International Journal of Psychology,
Vol. 15,
pp.183-204,
2021
-
"A CRITICAL REVIEW OF A SET OF MASTER'S THESES AS MANIFESTATION OF RESEARCH LITERACY AMONG UNIVERSITY STUDENTS IN IRAN"
Mahnaz Akhavan Tafti,
MansoorAli Hameedy,
Maryam Mohsenpour,
Farkhondeh Taheri GHalehtaki
European Journal of Education Studies,
Vol. 7,
2020
-
"مرور نقادانه ابزارهای اندازه گیری صلاحیت تفکر انتقادی در دانش آموزان"
انسیه سادات مصطفوی،
مریم محسن پور
رویش روانشناسی،
نسخه 12،
صفحات:45-56،
1402
-
"مروری نقادانه بر آزمونهای سنجش حس عدد"
حمیده یزدی،
مریم محسن پور
آموزش و ارزشیابی،
نسخه 15،
صفحات:153-172،
1401
-
"اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر ارتباط والد-کودک بر تنظیم هیجان و نشاط ذهنی دانش آموزان با ناتوانیهای یادگیری در شرایط همه گیری کووید"
انسیه سادات مصطفوی،
مهناز اخوان تفتی،
مریم محسن پور
پژوهش در نظام های آموزشی،
نسخه 15،
صفحات:5-15،
1400
-
"شناسایی چالش های دانش آموزان در حل مسائل کلامی کسر در پایان دوره ابتدایی"
مونا بطوئی آورزمان،
مریم محسن پور،
زهرا گویا
Research in Mathematics Education،
نسخه 1،
صفحات:27-44،
1399
-
"سنجش شناختی تشخیصی: مرور انتقادی مطالعات ایرانی"
مریم محسن پور،
اعظم مقدم
پژوهش های کاربردی روانشناختی،
نسخه 12،
صفحات:101-121،
1399
-
"بررسی سازگاری محتوای آموزشی شکل های هندسی در دوره پیش دبستانی با اهداف راهنمای برنامه این دوره در ایران"
نسیم ایمانی،
مریم محسن پور،
سهیلا غلام آزاد
نظریه وعمل در برنامه درسی،
نسخه 17،
صفحات:187-222،
1399
-
"پدیدارنگاری تفکر انتقادی دانشجویان تحصیلات تکمیلی با تاکید بر سطوح "توضیح دادن" و "تحلیل کردن" از دیدگاه پل و الدر"
زهرا مرادی نجف آبادی،
مریم محسن پور،
علیرضا کیامنش
مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی،
نسخه 11،
صفحات:1-31،
1399
-
"چالشهای دانش آموزان دارای اختلال های یادگیری در حل مسائل کلامی بر پایه کارکرد حافظه فعال"
مریم محسن پور،
حمیده یزدی،
مهناز اخوان تفتی
توانمند سازی کودکان استثنایی،
نسخه 12،
صفحات:11-21،
1399
-
"نارساخوانی و توانایی های دیداری فضایی مروری انتقادی از پژوهش های نوین تفاوت محور"
زهرا رجب پور عزیزی،
مهناز اخوان تفتی،
مریم محسن پور
سلامت روان کودک،
نسخه 7،
صفحات:200-213،
1399
-
"سنجش تفکر انتقادی: معرفی شیوههای سنتی و نوین"
زهرا مرادی نجف آبادی،
مریم محسن پور
نامه آموزش عالی،
نسخه 13،
صفحات:183-215،
1398
-
"مرور نقادانه مطالعات انجام شده در حوزه مسائل کلامی ریاضی"
مریم محسن پور،
مونا بطوئی آورزمان
مطالعات برنامه درسی،
نسخه 15،
صفحات:191-212،
1398
-
"سنجش نخستین سطح از تفکر انتقادی در میان دانشجویان تحصیلات تکمیلی بیان کردن به شکل دیگر"
زهرا مرادی نجف آبادی،
مریم محسن پور،
علیرضا کیامنش
اندیشه های نوین تربیتی،
نسخه 15،
صفحات:35-70،
1398
-
"ساخت و روایی آزمایی پرسشنامه سبکهای فرزندپروری آموزشی بر پایه تئوری انتخاب گلاسر"
سمیه آزاد،
مهناز اخوان تفتی،
مریم محسن پور
خانواده و پژوهش،
نسخه 17،
صفحات:119-146،
1398
-
"بررسی ابعاد فردی و اجتماعی یادگیری دگرگون ساز در زنان دانشجو"
راحله براری،
مهناز اخوان تفتی،
مریم محسن پور
مطالعات اجتماعی - روانشناختی زنان،
نسخه 17،
صفحات:163-188،
1398
-
"ارزیابی کیفیت پایان نامه های دانش آموخته گان کارشناسی ارشد رشته روانشناسی تربیتی"
مهناز اخوان تفتی،
فرخنده طاهری قلعه تکی،
مریم محسن پور
پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی،
نسخه 25،
صفحات:87-113،
1398
-
"منشا خطاهای دانش آموزان در حل مسائل مربوط به سواد ریاضی"
محبوبه روحانی فر،
مریم محسن پور،
زهرا گویا
نوآوری های آموزشی،
نسخه 18،
صفحات:117-136،
1398
-
"سنجش صلاحیت های شناختی چند سطحی سواد ریاضی دانش آموزان پایه نهم : کاربردی از مدل پی جی دینا"
مریم محسن پور
مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی،
نسخه 9،
صفحات:109-134،
1397
-
"رهیافتی ترکیبی در ارزشیابی کیفیت بروندادها و پیامدهای مدارس مجری برنامه تعالی مدیریت مدرسه"
مینو دارایی،
کیوان صالحی،
مریم محسن پور
اندیشه های نوین تربیتی،
نسخه 14،
صفحات:87-98،
1396
-
"نقش نیازهای اساسی روانشناختی در درگیری تحصیلی، با میانجی گری خود کارآمدی تحیلی دانش آموزان پایه نهم"
منصور خدایی،
کیوان صالحی،
مریم محسن پور
پژوهش های کاربردی روانشناختی،
نسخه 6،
صفحات:219-235،
1393