۱۴۰۳ يکشنبه ۲۵ شهريور

برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه مدیران دانشگاه

برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه مدیران دانشگاه

حسب دستور رییس محترم دانشگاه با هدف ارتقای دانش مدیریتی، مدیریت برنامه بودجه دانشگاه با همکاری موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی اقدام به برگزاری کارگاههای آموزشی ویژه مدیران نمود. این کارگاه ها از پنجم بهمن لغایت هشتم بهمن ماه به مدت چهار روز با حضور جمعی از معاونین، مدیران و کارشناسان مرتبط با موضوع ، در مرکز همایشهای بین المللی دانشگاه برگزار گردید. در اولین کارگاه به موضوع اجرای الگوی حکمرانی خوب در اداره دانشگاه یا یک نظام آموزش عالی پرداخته شد . در این کارگاه در خصوص مفهوم حکمرانی خوب، حکمرانی خوب دانشگاهی، شاخص های حکمرانی خوب و روش های عملی در اجرای حکمرانی خوب در یک دانشگاه یا یک نظام آموزش عالی بحث شد.
موضوع کارگاه دوم آشنایی با کارویژه های دانشگاه پژوهی بود که طی آن به مبانی نظری و تعریف دانشگاه پژوهی، نقش و کارکرد و تاریخچه دانشگاه پژوهی پرداخته شد. در ادامه تجربیات دانشگاه های خارجی مورد بررسی قرار گرفت و اصول برجسته در ماموریت های دانشگاه پژوهی و تخصص های درگیر در دفاتر دانشگاه پژوهی مورد بحث قرار گرفت.
روز سوم کارگاه به موضوع چارچوب توسعه پایدار اسلامی در دانشگاه الزهرا اختصاص داشت که طی آن به توضیح فرم ها و شاخص های توسعه پایدار و تکمیل چارچوب طبق نظر مدیران دانشگاه پرداخته شد.
کارگاه چهارم تحت عنوان آشنایی با الگوهای مختلف دانشگاهی در جهان برگزار گردید. در این کارگاه به بیان اهداف و ضرورت های آشنایی با الگوهای مختلف جهان پرداخته شد و در ادامه توضیحاتی در خصوص الگوی های ناپلئونی – فرانسوی ، هومبولتی، آکسبریجی، کارآفرین، پایدار و الگوی متعهد به جامعه ارائه گردید. فایل آموزشی این کارگاه روی سایت مدیریت برنامه، بودجه قابل بهره برداری می باشد.

تاریخ:
1399/04/07
تعداد بازدید:
1583
منبع:
فیلم مرتبط
صوت
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن:
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آموزش اعضای غیر هیات علمی
دانشگاه الزهرا
تهران،خیابان ده ونک،دانشگاه الزهرا،ساختمان خوارزمی، طبقه 8، مدیریت برنامه بودجه و تحول سازمانی
tarhobarname[at]alzahra.ac.ir
کدپستی : 1993893973 تلفن : 88041460
فاکس :
88613846
تمامي حقوق سايت براي دانشگاه الزهرا ( س ) محفوظ است.