۱۴۰۳ يکشنبه ۲۵ شهريور

اولین نشست هم اندیشی کارگروه ریحانه «جایگاه زن در جوامع مختلف»

ارسال شده در تاریخ 1401/09/04
ساعت 08:24
اولین نشست هم اندیشی کارگروه ریحانه «جایگاه زن در جوامع  مختلف»

نشست هم اندیشی کارگروه ریحانه با موضوع «جایگاه زن در جوامع مختلف»
 
نشست همفکری طرح « جایگاه زن در جوامع مختلف» دوشنبه مورخ 1401/08/23   ساعت 12:30 الی 14 در محل دفتر ریاست دانشکده الهیات دانشگاه الزهرا (س) برگزار شد . این نشست اولین نشست از کارگروه «ریحانه » است که در گروه پژوهشی مطالعات میان رشته ای قرآن و حدیث دانشگاه الزهرا (س) در دانشکده الهیات این دانشگاه شکل گرفته است.
جلسه با حضورسرکار خانم  مرضیه هاشمی فعال رسانه و خبرنگار شبکه خبری پرس تی وی  و سرکار خانم آذرچهر مسئول دفتر ایشان، به میزبانی اساتید گروه علوم قرآن و حدیث دانشگاه الزهرا (س)، سرکار خانم دکتر امینی، سرکار خانم دکتر آبادی، سرکار خانم دکتر حبیبی، سرکار خانم دکتر احدیان و نمایندگان دانشجویانِ مقطع کارشناسی برگزار گردید.
در ابتدای نشست، خانم ها مرضیه هاشمی و آذر چهر، به انتقال تجربیات‌شان  در حوزه رسانه و زندگی در کشور آمریکا در حیطه زندگی فردی ،‌خانوادگی و اجتماعی پرداختند.
در ادامه مسائل دانشجویان در خصوص رویدادهای اخیر مطرح شد و پیشنهاداتی به صورت کلی در راستای حل مسائل مطرح گردید و در بخش دوم نشست طرح موردِ نظر کارگروه «ریحانه»، که این نشست در راستای آن شکل گرفته است، تبیین شد و در این راستا پیشنهاداتی از سوی اساتید و حاضران مطرح شد و قول مساعدت و همکاری از سوی خانم هاشمی داده شد.

سپس مسائل دانشجویان در خصوص رویدادهای اخیر خاصه در مسئله حجاب و عفاف مطرح شد و پیشنهاداتی به صورت کلی در راستای حل مسائل طرح گردید ، در بخش دوم نشست طرح موردِ نظر کارگروه «ریحانه» را که این نشست در راستای آن شکل گرفته است را تبیین شد و در این راستا پیشنهاداتی از سوی اساتید و حاضران مطرح شده و قول مساعدت و همکاری از سوی خانم هاشمی داده شد.

 
در پایان مقرر گردید جزئیات مربوط به پیشنهادات و برنامه ریزی برای شکل گیری یک روند در اجرایی کردن طرح در جلسات آتی مورد بحث و بررسی قرار داده شود .

ارسال کننده:
تعداد بازدید:3017
تصاویر مرتبط:
tempShow
فیلم مرتبط
فیلم مرتبط
فیلم مرتبط
صوت
دانشگاه الزهرا
 تهران،خیابان ده ونک،دانشگاه الزهرا،ساختمان خوارزمی، طبقه سوم، دانشکده الهیات کدپستی : 1993893973
تلفن : 982188058923+ فاکس : 982188058923+
 theology@alzahra.ac.ir
تمامي حقوق سايت براي دانشگاه الزهرا ( س ) محفوظ است.