۱۳۹۹ يکشنبه ۲۲ تير
گام موثر مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه الزهرا در مقابله با کرونا
ارسال شده در تاریخ 1399/03/31
ساعت 17:02
 
سامانه مشاوره الکترونیکی دانشگاه الزهرا (س) با هدف تأمین نیاز خدمات مشاوره از راه دور دانشجویان و اعضای دانشگاه در روزهای کرونایی راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه الزهرا، همه افراد در برهه‌هایی از زندگی خود با مشکلات و بحران‌هایی روبه رو می‌شوند یا برای تصمیم‌گیری‌های ویژه نیاز به دریافت خدمات مشاوره‌ای دارند.
خدمات مشاوره به افراد کمک می‌کند تا در موقعیت‌های دشوار زندگی مانند مرگ عزیزان، طلاق، استرس شغلی و تحصیلی، مواجه شدن با مشکلات روانی و... بتوانند بحران‌ها را مدیریت کرده و در بهترین مسیر حرکت کنند.
این روزها شیوع کرونا و لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و ماندن در خانه نیز نیاز ارائه خدمات مشاوره از راه دور را بیش از پیش پررنگ کرده است.
به همین دلیل مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه الزهرا (س) پس از راه‌اندازی مشاوره تلفنی و ارائه خدمات مربوطه به منظور پوشش‌دهی همه جانبه در اسفندماه سال 98، این‌بار با همکاری مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه، اقدام به راه‌اندازی سامانه مشاوره الکترونیکی با هدف پیشگیری از آسیب‌های روانی - اجتماعی در زمینه‌های مختلف کرده است.
این مرکز در این سامانه بخشی از خدمات مشاوره‌ای خود را با کمک تیم تخصصی شامل روان شناسان بالینی، روان شناسان عمومی، روان شناسان تربیتی، مشاوران خانواده و ازدواج، مشاوران تحصیلی، روانپزشک و مددکار اجتماعی به صورت الکترونیکی ارائه می‌دهد.
دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه می‌توانند جهت دریافت خدمات مشاوره‌ای، روانشناسی و مددکاری اجتماعی به آدرس
 
 
مشاوره الکترونیکی 
 
 
مراجعه و مسائل خود را ثبت کرده و پاسخ متخصصان مربوطه را در اسرع وقت در ایمیل ثبت شده، دریافت کنند.
 
 
 
 
ارسال کننده:
تعداد بازدید:586
تصاویر مرتبط:


    برچسب ها
    فیلم مرتبط
    فیلم مرتبط
    فیلم مرتبط
    صوت
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن:
    توضیحات
     
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    تمامي حقوق سايت براي دانشگاه الزهرا ( س ) محفوظ است.