۱۴۰۳ يکشنبه ۲۵ شهريور

مدیریت وفاداری مشتریان دیجیتال

ارسال شده در تاریخ 1400/09/20
ساعت 13:23
مدیریت وفاداری مشتریان دیجیتال


عنوان کتاب: مدیریت وفاداری مشتریان دیجیتال
مولفین: کریستینا زیلیانی، مارکو ایووا
مترجمین: رضا سمیع زاده، شهلا زندی
موضوع: مدیریت و کسب و کار، اقتصاد

توضیحات:
اطمینان از وفاداری مشتری یک اولویت برای کسب وکارها است. در دنیای امروز، بازاریابی عمدتا مبتنی بر هدف کسب مشتریان وفادار بلندمدت است و ابزارهای وفاداری طولانی مدت که توسط انقلاب اطلاعات نقاط تماس تعاملی با داده تبدیل شده است، به استراتژی های وفاداری امنی چنل و مشتری مداری تبدیل شده اند که دنیای مصرف کننده را شکل می دهد. این کتاب تغییرات جامعه و بازارهایی که هدف وفاداری را اساسی ساخته اند مورد بحث قرار میدهد و برسی می کند که چگونه این موضوع در تحول پارادایم های بازاریابی و شیوه های کسب و کار در سراسر جهان منعکس شده است. مدیریت وفاداری در هردو دنیای دانشگاهی و تجاری رشد کرده است. چه چیزی و چگونه باعث می شود که در مورد مشتریان وفادار در سالن های سخنرانی بحث و تبادل نظر شود، در کنفرانس ها مورد بحث و بررسی قرار بگیرند، در اتاق هیأت مدیره طراحی و در طبقات فروشگاه ها اجرا شوند. ظهور دنیای دیجیتال باعث ایجاد پویایی آنلاین جدید و در کنار آن، چالش ها و فرصت های اجتناب ناپذیر شده است. طی بیش از یک قرن ، انواع ابزارها و روش های وفاداری در صنایع و کشورها به وجود آمده و منتشر شده است. ابزار مدیریت وفاداری، انواع مختلفی را از بلیطها، نشانه ها و تمبرها به کارت های پلاستیکی،کوپن ها و از کوپن ها به کیف پول های دیجیتال، لیست آرزوها و سفرهای شخصی شامل می شود واین امر نه تنها مشتریان بلکه اطمینان از وفاداری شرکای کانال و تقویت روابط بنگاه به بنگاه (B2B) در فضاء کسب وکار بهم پیوسته امروز را نیز به همان اندازه ضروری می داند. سفر مدیریت وفاداری مسیری را دنبال میکند که از گرین استمپ به تسکو سپس به آمازون پرایم و در نهایت به کیف پول استارباکس منتهی می شود. مدیریت وفاداری مشتری از برنامه های در حال اجرا به مدیریت روابط و سپس به تجربیات دقیق تغییر یافته است ظهور فناوری دیجیتال در همه جا عمیق بوده است. نه تنها رسانه های چاپی مانند کوپن های بروشورها، کارت ها و نامه های مستقیم به طور فزاینده ای به صفحه تلفن همراه تحویل داده می شوند بلکه هم اکنون کاهش قیمت سنتی و پیشنهادهای ویژه نسبت به این که مشتری به کدام برند و فروشگاه وفادار است، شخصی سازی می شود. مدل های جدید کسب و کار با محوریت تبلیغات قیمتی یا وفاداری ظهور کرده اند که چند مورد از آن ها عبارتند از: پلتفرم های معاملات روزانه، تجمع تبلیغات، پلتفرم های پاداش تلفن همراه ، مدل های پذیره نویسی اشتراکی، مبادلات ارزی و کیف پول وفاداری. محیط هایی که در آن محصولات ، خدمات و تجربیات را مصرف می کنید، جایی که مشتریان شناسایی شده می توانند آزادانه حرکت کنند، به واقعیت های هوشمند و مختلط تبدیل شده اند که همزمان به صورت آفلاین و آنلاین کار میکنند. خدمات دیجیتالی جدید از قبیل کلیک و جمع آوری، سبدهای خرید مداوم، فهرست های آرزو و کاتالوگ های مجازی درون فروشگاهی با یکدیگر در نقاط تماس و کانال های متصل، در هم آمیخته و تجربه یکپارچه ای را با هدف نهایی ایجاد وفاداری و حفظ آنها به مشتری ارائه می دهند. شما اکنون در محیط امنی چنل زندگی می کنید.
تاریخ نشر:1399
تعداد صفحات: 284
شابک: 9789644688744
انتشارات: چاپ و نشر بازرگانی

ارسال کننده:
تعداد بازدید:290
تصاویر مرتبط:
tempShow
برچسب ها
فیلم مرتبط
فیلم مرتبط
فیلم مرتبط
صوت
دانشگاه الزهرا
تهران،ده ونک، میدان شیخ بهایی، درب شرقی دانشگاه الزهرا، جنب مرکز همایش های بین المللی دانشگاه الزهرا ،ساختمان کتابخانه مرکزی
centrallibrary.management[at]alzahra.ac.ir
کدپستی : 1993891176 تلفن : 021-85692228
فاکس :
021-88041575