۱۴۰۳ يکشنبه ۲۵ شهريور

مرجع کامل میکروب شناسی عمومی

ارسال شده در تاریخ 1400/09/17
ساعت 11:22
مرجع کامل میکروب شناسی عمومی

عنوان کتاب: مرجع کامل میکروب شناسی عمومی
مولف: علی محمدی
موضوع: میکروب شناسی
تاریخ انتشار: 1393
توضیحات: بروز همه‌گیری‌های آنفلوانزا، انتشار گسترده و مهار ناشدنی ویروس ایدز، انتشار تب‌های خون‌ریزی دهنده ویروسی، شیوع مالاریا و بیماری‌های نوظهور یا مجدداً ظهور یافته میکروبی نشانگر اهمیت بسیار زیاد میکروارگانیسم‌ها در سلامت انسان‌هاست. در مقابل، استفاده روز افزون از میکروارگانیسم‌ها در صنعت و فناوری زیستی جهت تولید محصولات ارزشمند دارویی و غذایی، به کار گیری میکروب‌ها در کشاورزی، زیست پالایی اکوسیستم‌های آلوده به مواد سمی و بسیاری از کاربردهای دیگر گویای این واقعیت است که میکروارگانیسم‌ها نقش بی بدیلی در بهبود کیفیت و رفع مشکلات زندگی انسان‌ها بر روی کره خاکی داشته‌اند. با نگاهی به آینده در می‌یابیم که در سال‌های پیش رو دانش میکروب شناسی جایگاه ویژه‌ای را در علوم زیست شناسی، پزشکی، بوم شناسی و صنعت به خود اختصاص خواهد داد.
بدیهی است که افزایش آگاهی در این مسیر نقش مهمی در دست‌یابی به قله‌های علم و دانش خواهد داشت.
در این راستا بر آن شدیم تا کتاب « مرجع کامل میکروب شناسی عمومی » را با توجه به سرفصل‌های مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری و با بهره گیری از معتبرترین و در عین حال جدیدترین منابع میکروب شناسی در اختیار دانش پژوهان این رشته در کشورمان قرار دهیم.
وجود چنین منبعی مشتاقان دانش زیست شناسی به ویژه دانشجویان عزیز رشته‌های میکروبیولوژی، زیست شناسی، پزشکی، داروسازی و دیگر رشته‌های مرتبط را از مطالعه منابع مختلف این علم که بسیاری از آن‌ها ترجمه نیز نشده است، بی‌نیاز می‌سازد.
این کتاب همچنین به دلیل قابلیت درسنامه بودن و ارائه مطالب به زبانی ساده و در عین حال کامل، منبع مناسبی برای داوطلبین آزمون‌های تحصیلات تکمیلی به شمار می‌رود.

شابک: 9786001860676
انتشارات: آراد

ارسال کننده:
تعداد بازدید:293
تصاویر مرتبط:
tempShow
برچسب ها
فیلم مرتبط
فیلم مرتبط
فیلم مرتبط
صوت
دانشگاه الزهرا
تهران،ده ونک، میدان شیخ بهایی، درب شرقی دانشگاه الزهرا، جنب مرکز همایش های بین المللی دانشگاه الزهرا ،ساختمان کتابخانه مرکزی
centrallibrary.management[at]alzahra.ac.ir
کدپستی : 1993891176 تلفن : 021-85692228
فاکس :
021-88041575