۱۴۰۳ يکشنبه ۲۵ شهريور

مدیریت ارتباط با مشتری: مفاهیم و فناوری ها

ارسال شده در تاریخ 1400/10/05
ساعت 10:21
مدیریت ارتباط با مشتری: مفاهیم و فناوری ها

عنوان کتاب: مدیریت ارتباط با مشتری: مفاهیم و فناوری ها
عنوان لاتین: Customer relationship management : concepts and technologies
نویسندگان: فرانسیس باتل، استن مکلان
مترجمان: سیده‌سمانه سیدی، مینا رنجبرفرد
موضوع: مشتری‌شناسی، مدیریت
کتاب مدیریت ارتباط با مشتری: مفاهیم و فناوری مروری جامع و متعادل بر مدیریت ارتباط با مشتری را ارائه می کند و شرح می دهد که CRM چیست، چه هزینه ها و مزایایی ایجاد می کند، در چه زمینه های متفاوتی به کار برده می شود، از چه فناوری هایی استفاده می کند و چگونه می توان CRM را اجرا کرد.
کتاب مدیریت ارتباط با مشتری: مفاهیم و فناوری نشان می دهد که چگونه از شیوه های کاری و فناوری های CRM برای ارتقای دستیابی به اهداف بازاریابی، فروش و خدمات در کل مراحل دوره عمر جذب، حفظ و توسعه مشتری استفاده شده و همزمان از اهداف سازمانی گسترده تر نیز پشتیبانی می شود.
شابک: 9786226102032
ناشر: وینا، آتی نگر
تعداد صفحات: 500
تاریخ انتشار: 1397

ارسال کننده:
تعداد بازدید:263
تصاویر مرتبط:


    برچسب ها
    فیلم مرتبط
    فیلم مرتبط
    فیلم مرتبط
    صوت
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن:
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    دانشگاه الزهرا
    تهران،ده ونک، میدان شیخ بهایی، درب شرقی دانشگاه الزهرا، جنب مرکز همایش های بین المللی دانشگاه الزهرا ،ساختمان کتابخانه مرکزی
    centrallibrary.management[at]alzahra.ac.ir
    کدپستی : 1993891176 تلفن : 021-85692228
    فاکس :
    021-88041575