۱۴۰۳ يکشنبه ۲۵ شهريور

اصول میکروب شناسی محیطی و صنعتی

ارسال شده در تاریخ 1400/09/17
ساعت 11:44
اصول میکروب شناسی محیطی و صنعتی

عنوان کتاب: اصول میکروب شناسی محیطی و صنعتی
مولف: علی محمدی
موضوع: میکروب شناسی صنعتی
تاریخ انتشار: 1393
توضیحات: اصول میکروب شناسی محیطی و صنعتی یکی از جدیدترین منابع میکروب شناسی صنعتی و محیطی که با استفاده از جدیدترین یافته های این رشته نگاشته شده است. از ویژگی های برجسته این کتاب متمرکز شدن تمام مطالب در یک کتاب است .
این کتاب در 21 فصل به شرح نقش و اهمیت میکروارگانیسم¬ها در چرخه¬های زیست محیطی و همچنین کاربرد گسترده آنها در صنایع گوناگون می¬پردازد.
نگارندگان تلاش نموده¬اند تا جهت چاپ این کتاب از منابع به روز شده بهره گرفته و همچنین مباحث گوناگونی که به طور پراکنده مطرح شده¬اند را گرد هم آورده و در قالبی نو ارائه نمایند.
لازم به یادآوری است که در فرازهایی از این کتاب در کنار مباحث کلاسیک مطرح در میکروب شناسی صنعتی مانند فرمنتاسیون، تولید اسیدهای آلی، اسیدهای آمینه، آنزیم¬های صنعتی و مسائل مربوط به آب و فاضلاب؛ به مباحث نوینی چون تولید انرژی (سوخت¬های زیستی و پیل¬های میکروبی)، تولید نانوذرات، توسعه زیست¬حسگرها و فرآورده¬های غذایی پروبیوتیک نیز پرداخته شده است.
کتاب اصول میکروب شناسی محیطی و صنعتی علاوه بر قابلیت درسنامه داشتن می تواند برای داوطلبان تحصیلات تکمیلی نیز به کار گرفته شود.

شابک: 9786001861680
انتشارات: آراد

ارسال کننده:
تعداد بازدید:354
تصاویر مرتبط:


    برچسب ها
    فیلم مرتبط
    فیلم مرتبط
    فیلم مرتبط
    صوت
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن:
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    دانشگاه الزهرا
    تهران،ده ونک، میدان شیخ بهایی، درب شرقی دانشگاه الزهرا، جنب مرکز همایش های بین المللی دانشگاه الزهرا ،ساختمان کتابخانه مرکزی
    centrallibrary.management[at]alzahra.ac.ir
    کدپستی : 1993891176 تلفن : 021-85692228
    فاکس :
    021-88041575