۱۴۰۳ جمعه ۶ مهر

فراخوان همايش ها

دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران در نظر دارد یازدهمین همایش سیاست های مالی و مالیاتی ایران در اسفند ماه سال 96 را برگزار نماید.
اساتید و دانشجویان محترم می توانند در صورت تمایل مقالات خود را به این همایش ارسال نمایند. آخرین مهلت ارسال مقالات 96/10/20 خواهد بود.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت همایش به آدرس https://itfp.ut.ac.ir مراجعه نمایند.
 هجدهمین نمایشگاه دستاورد های پژوهش و فناوری و فن بازارادامه
دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر پژوهشکده در نظر دارد همایش ملی اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال با تأکید بر حوزه صنعت را در تاریخ 2 اسفند­ماه 1396 برگزار می­نماید.
اساتید و دانشجویان محترم می توانند در صورت تمایل مقالات خود را به این همایش ارسال نمایند.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت همایش به آدرس سایت:www.iaukhsh.ac.ir مراجعه نمایند.
دانشگاه پیام نور استان البرز در نظر دارد دومین همایش ملی اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال با رویکرد حمایت از کسب و کار ایرانی را در تاریخ 9 بهمن ماه1396 (پوستر به پیوست) برگزار نماید.
اساتید و دانشجویان محترم می توانند در صورت تمایل مقالات خود را به این همایش ارسال نمایند. علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت همایش به آدرس
CONFERENCE.PNU.AC.IR/ALBORZ-BUSINESS مراجعه نمایند.
همایش ملی مـواجهه با آسیب¬های اجتماعی از دیدگاه اسلام (پیشگیری و مقابله) دانشگاه شاهد در نظر دارد با همکاری برخی از مراکز علمی – پژوهشی اقدام به برگزاری همایش ملی مـواجهه با آسیب¬های اجتماعی از دیدگاه اسلام (پیشگیری و مقابله) را در تاریخ 13 و 14 تیرماه 1397 نماید.علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، این همایش به سایت: www://cipsh.ir مراجعه نمایند.
 نخستین همایش ملی آسیب شناسی اجتماعی ، زمینه ها ، علل و راهکار ها با تاکید بر استان کهگیلویه و بویر احمد ادامه
دومین همایش مالیاتی 97 شامل قانون جدید مالیات­ها – معافیت­ها – مالیاتهای تکلیفی – اظهارنامه ها 2 مردادماه 1397 در هتل ورزش، سالن بزرگ خیام ادامه
همایش ملی خیر ماندگارادامه 
به اطلاع دانشجویان و پژوهشگران گرامی می رساند دومین همایش ملی خیرماندگار با عنوان «مطالعه و ارزیابی امور خیر با تمرکز بر چالش های نیکوکاری در ایران امروز » مورخ 10و 11 دی ماه سال 97 در سالن همایش های بین المللی رازی برگزار میگردد. امید می رود با مشارکت در این همایش،گامی در گسترش دانش امور خیر برداشته شود.
بروشور دومین همایش ملی خیرماندگارادامه
بنر دومین همایش ملی خیرماندگارادامه
 کارگاه ملی اخلاق در پژوهش ادامه

تاریخ به روز رسانی:
1398/03/07
تعداد بازدید:
3717
دانشگاه الزهرا
 تهران،خيابان شيخ بهايي شمالي،درب شرقي دانشگاه الزهرا، ساختمان مصلي نژاد، دانشكده علوم اجتماعي و اقتصادي   كدپستي : 1993893973
تلفن : 982188058491+ فاكس : 982188047862+
 socialeconomic[at]alzahra.ac.ir
تمامي حقوق سايت براي دانشگاه الزهرا ( س ) محفوظ است.