دعوت سرپرست دانشگاه الزهرا به حضور حداکثری دانشگاهیان به ویژه جامعه الزهرا(س) و تمامی دختران دانشجو در سراسر کشور در راهپیمایی روز قدس

ارسال شده در تاریخ 1401/02/08
ساعت 13:36
دعوت سرپرست دانشگاه الزهرا به حضور حداکثری دانشگاهیان به ویژه جامعه الزهرا(س) و تمامی دختران دانشجو در سراسر کشور در راهپیمایی روز قدس

"روز قدس بسیار مهم است. صرفاً این نیست که ما از یک ملّت مظلومی که از میهن خود و از خانه‌ِی خود رانده شده داریم دفاع میکنیم؛ ما در واقع داریم با این کارمان با یک نظام سیاسی ظالمانه و استکباری مبارزه میکنیم. امروز دفاع از فلسطین، دفاع از حقیقت است؛ حقیقتی بسیار گسترده‌تر از مسئله‌ی فلسطین. امروز مبارزه‌ی با رژیم صهیونیستی مبارزه با استکبار است"(سال 1396، بیانات رهبر انقلاب در دیدار جمعی از استادان، نخبگان و پژوهشگران دانشگاه‌ها )
دکتر فریده حق بین در خصوص ضرورت حضور دانشگاهیان در روز جهانی قدس گفت: روز جهانی قدس، به عنوان یکی از ارزشمندترین یادگارهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، پیام روشنی بر دفاع از حق و عدالت و ایستادگی در برابر زیاده خواهی قدرتهای مستکبر و جهانخوران جهان دارد.
از این روی ما الزهرائیان در کنار دیگرملت و به ویژه دانشگاهیان در سراسر کشور با حضور پرشور و حداکثری خود با آرمانها و ارزشهای اصیل انقلاب اسلامی ایران و تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تجدید میثاق خواهیم کرد.

فریده حق بین‎ ‎
سرپرست دانشگاه الزهرا(س) 
26 رمضان ،8 اردیبهشت 1401



ارسال کننده:
تعداد بازدید:1183
تصاویر مرتبط:


    برچسب ها
    فیلم مرتبط
    فیلم مرتبط
    فیلم مرتبط
    صوت
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن:
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    تلفن: 982188044040+
    فاکس: 982188035187+
    رایانامه:pr[at]alzahra.ac.ir
    آدرس: تهران، خیابان ده ونک، دانشگاه الزهرا ( س )
    کدپستی: 1993893973
    logo-samandehi
    کلیه حقوق مادی و معنوی این پرتال برای دانشگاه الزهرا محفوظ است.