درخشش دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) در اولین دوره از مسابقات کشوری بنیاد ملی نخبگان با نام ره نشان

ارسال شده در تاریخ 1400/01/24
ساعت 19:06
درخشش دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) در اولین دوره از مسابقات کشوری بنیاد ملی نخبگان با نام ره نشان

در اولین دوره از مسابقات مسئله محور بنیاد ملی نخبگان با نام " ره نشان " ، چهارده تن از دانشجویان دانشگاه الزهرا موفق به کسب رتبه برتر شدند.
شایان ذکر است، این مسابقات با هدف شناسایی افراد و تیم‌های مستعد، دانشجویان و فناوران برای توانمندسازی در حل مسائل و نیازهای صنعت کشور، در 5 حوزه زیست فناوری، حمل و نقل، آب و محیط زیست، انرژی و هوشمندسازی میزبان 38 شرکت دانش بنیان و 56 پروژه بود.
شرکت‌ها ضمن تعریف پروژه‌های فناورانه، نیازهایشان را مطرح کردند و با فعالیتی 5 ماهه که از مهرماه آغاز شده است و تا دهم اسفند سال جاری ادامه یافت. این طرح ها با استقبال 4510 نفر از شرکت کنندگان، به مرحله اجرا رسید.
پس از 7 مرحله ارزیابی، و برگزاری کارگاه‌های آموزشی متنوع، نشست‌های تیم سازی و مربی‌گری با هدف پیشبرد پروژه‌ها، برترین ها به مرحله نهایی راه یافتند که منجر به رقابت تیم ها در قالب بیش از 300 تیم شد.
مراسم اختتامیه و تقدیر از تیم های برتر این مسابقه در 18 اسفند ماه با حضور آقای دکتر ستاری ، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گردید .
کسب رتبه اول توسط سرکار خانم مریم فروهری دانشجوی کارشناسی ارشد فتونیک در پروژه دوربین های پلاک خوان در حوزه هوشمندسازی.
کسب رتبه اول توسط سرکار خانم انسیه میراحمدی دانشجوی کارشناسی ارشد فیزیک در پروژه فناوری تشخیص خودکار محتوادر حوزه هوشمندسازی.
کسب رتبه دوم توسط سرکار خانم حوریه ملک زاده دانشجو کارشناسی مهندسی کامپیوتر در پروژه طراحی و پیاده‌سازی سناریوی عملکردی ربات اجتماعی در ترمینال‌های حمل و نقل مسافربری در حوزه هوشمندسازی.
کسب رتبه دوم توسط سرکار خانم محیا رجایی دانشجو کارشناسی مهندسی کامپیوتر در پروژه طراحی و پیاده‌سازی سناریوی عملکردی ربات اجتماعی در ترمینال‌های حمل و نقل مسافربری در حوزه هوشمندسازی.
کسب رتبه دوم توسط سرکار خانم سید مهیلا مقدمی دانشجو کارشناسی مهندسی کامپیوتر در پروژه طراحی و پیاده‌سازی سناریوی عملکردی ربات اجتماعی در ترمینال‌های حمل و نقل مسافربری در حوزه هوشمندسازی.
کسب رتبه دوم توسط سرکار خانم ملیکا صباغیان دانشجو کارشناسی مهندسی کامپیوتر در پروژه طراحی و پیاده‌سازی سناریوی عملکردی ربات اجتماعی در ترمینال‌های حمل و نقل مسافربری در حوزه هوشمندسازی.
کسب رتبه سوم توسط سرکار خانم طاهره یاورطلب دانشجوی کارشناسی مهندسی کامپیوتر در پروژه فناوری تشخیص تصاویر و ویدیوهای نامناسب در حوزه هوشمندسازی.
کسب رتبه اول توسط سرکار خانم فائزه موسی زاده دانشجوی کارشناسی زیست فناوری در پروژه روش مناسب غیرفعالسازی ویروسی محلول پروتئینی با منشأ خون انسانی در حوزه ره زیست.
کسب رتبه اول توسط سرکار خانم مریم بابایی دانشجوی کارشناسی زیست فناوری در پروژه طراحی و ساخت زخم پوش های سوختگی در حوزه ره زیست.
کسب رتبه سوم توسط سرکار خانم مائده چورلی دانشجوی کارشناسی زیست فناوری در پروژه طراحی و ساخت زخم پوش های سوختگی در حوزه ره زیست.
کسب رتبه دوم توسط سرکار خانم یاسمن یحیایی دانشجوی کارشناسی ارشد زیست فناوری در پروژه بهبود عملکرد میکروجلبک های کلرلا Chlorella_vulgaris و اسپرولینا در حوزه ره زیست.
کسب رتبه دوم توسط سرکار خانم زهره گودرزی دانشجوی دکتری مهندسی صنایع در پروژه شناسائی و ردیابی پالتها در زنجیره تامین گروه خودروسازی سایپا در حوزه حمل و نقل.
کسب رتبه سوم توسط سرکار خانم مریم سادات شهیدی دانشجوی کارشناسی ارشد زیست فناوری در پروژه تولید شوینده با قابلیت از بین بردن لکه خون و ادرار در حوزه ره زیست.
کسب رتبه سوم توسط سرکار خانم نیلوفر چایچی دانشجوی کارشناسی شیمی در پروژه تولید شوینده با قابلیت از بین بردن لکه خون و ادرار در حوزه ره زیست.
این موفقیت علمی را به جامعه دانشگاهی تبریک گفته، توفیقات روزافزون این عزیزان را مسألت می نماییم.
 
قابل توجه دانشجویان عزیز مرتبط با حوزه‌های مذکور، به اطلاع می  رساند، این مسابقه هر ساله در اواخر تابستان ثبت نام آن آغاز می‌گردد. علاقمندان می‌توانند اطلاعات و لینک سایت آن را در بخش جشنواره های سایت دانشگاه به آدرس زیر پیگیری نمایند.
https://www.alzahra.ac.ir/R-PrPaYN3


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ارسال کننده:
تعداد بازدید:5287
تصاویر مرتبط:

  • درخشش دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) در اولین دوره از مسابقات کشوری بنیاد ملی نخبگان با نام ره نشان_0
  • درخشش دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) در اولین دوره از مسابقات کشوری بنیاد ملی نخبگان با نام ره نشان_0
  • درخشش دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) در اولین دوره از مسابقات کشوری بنیاد ملی نخبگان با نام ره نشان_0

برچسب ها
فیلم مرتبط
فیلم مرتبط
فیلم مرتبط
صوت
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن:
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
تلفن: 982188044040+
فاکس: 982188035187+
رایانامه:pr[at]alzahra.ac.ir
آدرس: تهران، خیابان ده ونک، دانشگاه الزهرا ( س )
کدپستی: 1993893973
logo-samandehi
کلیه حقوق مادی و معنوی این پرتال برای دانشگاه الزهرا محفوظ است.