دانشگاه الزهرا
1403/03/29 /Dorsapax//Data/Sub_0/File/Resize/enews_EToolsFile_0837b05d-acdd-4238-b5c2-9f583ecdc518-bb856ac5-4318-4cc9-b0ca-bb4bbf18974d.jpg
بازدید رئیس و هیأت رئیسه دانشگاه الزهرا (س) از دانشکده علوم ورزشی
دکتر ناظم بکایی رئیس دانشگاه الزهرا(س) به همراه هیأت رئیسه دانشگاه، روز شنبه 26خرداد 1403 از دانشکده علوم ورزشی دانشگاه بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه الزهرا (س)، در این بازدید که ازساعت 12 تا 14:30به طول انجامید، ریاست دانشگاه و هیأت همراه، ضمن بازدید از فضای دانشکده مذکور، با اعضای هیأت علمی نیز به گفتگو پرداختند.
در ابتدا رئیس دانشکده علوم ورزشی خانم دکتر رزا رهاوی عزآبادی با ذکر پیشینه ای از فعالیتهای ورزشی این دانشکده به معرفی گروه های آموزشی، رشته ها، گرایش ها ، آمار دانشجویان، فارغ التحصیلان ؛ همکاران آموزشی و اداری ، دروس سرویسی، امکانات آموزشی و پژوهشی موجود پرداختند و درخواست هایی جهت رسیدگی به امور عمرانی و آموزشی آن دانشکده ذکر نمودند.
در ادامه گفتگوهایی نیز از سوی اعضای هیأت علمی با هیئت رئیسه شکل گرفت.
درپایان دکتر ناظم بکایی با قدردانی از اقدامات انجام گرفته برای توسعه و اعتلای دانشکده علوم ورزشی
بیان داشتند :
" ما هم توصیه هایی در جهت استفاده صحیح از اموال و تجهیزات دانشگاه داریم همچنین پیرامون همایش بین المللی مواردی را طرح نموده و تاکید نمودند که با تلاش همکاران متخصص در آن حوزه همایش پیشروی دانشکده علوم ورزشی بنه نحو شایسته ای برگزار شود
دکتر ناظم بکایی با ذکر این نکته که همکاری دانشکده علوم ورزشی با اداره تربیت بدنی باعث هم افزایی بیشتر در پیشبرد اهداف سلامت دانشگاه در این حوزه خواهد شد بیان داشتند:
"ورزش بانوان برای ما بسیار اهمیت دارد و با توجه به ابعاد مختلف این حوزه دانشگاه باید بتواند در سلامت فردی، جمعی، بانوان سالمند ، مسائل بهداشتی میان سالی که گریبانگیر بسیاری از زنان جامعه است اثرگذار باشد. و برای ارتقای سلامت بانوان نشست های تخصصی و کرسی های علمی برگزار نماید .
ایشان در ادامه اشاره نمودند : "که با هم افزایی همه اعضا جهش علمی صورت پذیرد
رئیس دانشگاه الزهرا(س) بیان داشتند:
" با توجه به اینکه در سال آخر برنامه پنج ساله دوم هستیم
سعی کنید به عنوان متخصص امر ورزش، ده سال آینده رشته خود را ببینید و در تعریف رشته و گرایش هایی که دانشجویان دخترمان بدان اقبال نشان می دهند کار علمی انجام بگیرد
ما نیز در مسیر برطرف کردن مشکلات عمرانی، مالی، آموزشی و پژوهشی برآن هستیم تا با کمک شما در بستر و محیطی آرام به پیشرفت برسیم."
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 1054
تهران، خيابان ده ونك، دانشگاه الزهرا ( س )
كدپستي : ۱۹۹۳۸۹۳۹۷۳
تلفن : ۹۸۲۱۸۸۰۴۴۰۴۰+
فاكس : ۹۸۲۱۸۸۰۳۵۱۸۷+