دانشگاه الزهرا
1402/08/01 /Dorsapax//Data/Sub_0/File/Resize/enews_EToolsFile_تصویر-3d4d211a-c0d9-4e81-9bd5-2769384458e2.jpg
کسب مدال طلا توسط پریسا عاجلو در دوازدهمین مسابقه ملی فناوری نانو/ رتبه پنجم نهاد برتر مسابقه ملی بنیاد آموزش فناروی نانو
در دوازدهمین مسابقه ملی نانو خانم پریسا عاجلو دانشجوی دانشگاه الزهرا(س)  موفق به کسب مدال طلا و انجمن علمی دانشجویی نانو تکنولوژی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا(س) با نمایندگی خانم مهشید گودرزی به رتبه پنجم نهاد برتر ستاد نانو نائل شد.
 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه الزهرا (س)، دوازدهمین مسابقه ملی فناوری نانو در سه مرحله در تابستان سال 1402 برگزار شد. مرحله اول آن اوایل تیرماه 1402 به‌صورت غیرحضوری (آنلاین) با حضور 5400 نفر و مرحله دوم آن به‌صورت حضوری اواخر تیرماه 1402 با حضور 300 نفر برگزیده برگزار و 35 نفر برتر مرحله دوم برای ارزیابی نهایی وارد مرحله سوم (مسابقه عملی) شد؛ این مرحله نیز در 5 روز در شهریورماه 1402 در پردیس بین‌المللی دانشگاه تهران در کیش برگزار شد و در تاریخ 30 مهر در اختتامیه این مسابقه نفرات برگزیده معرفی و از آن‌ها تقدیر شد.
این مسابقه، بزرگ‌ترین رقابت علمی در حوزه فناوری نانو است که هر ساله به همت کارگروه ترویج و آموزش عمومی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با حضور هزاران نفر از علاقمندان به فناوری نانو برگزار می‌شود. مسابقه ملی فناوری نانو علاوه بر ایجاد رقابت میان شرکت‌کنندگان، زمینه را برای اخذ گواهی توانمندی تدریس و اخذ مجوز شرکت در نانو استارت‌آپ فراهم می‌کند.
 
روابط عمومی به نمایندگی از جامعۀ علمی دانشگاه الزهرا(س)، ضمن عرض تبریک این موفقیت، سلامتی و توفیقات روزافزون دانشجویان الزهرایی را از درگاه خداوند متعال آرزومند است.
 
 لینک خبر
 
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 2107
تهران، خيابان ده ونك، دانشگاه الزهرا ( س )
كدپستي : ۱۹۹۳۸۹۳۹۷۳
تلفن : ۹۸۲۱۸۸۰۴۴۰۴۰+
فاكس : ۹۸۲۱۸۸۰۳۵۱۸۷+