دانشگاه الزهرا

همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی صورت میگیرد؛ افتتاح باشگاه ورزشی یاس ویژه اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه الزهرا(س)

ارسال شده در تاریخ 1400/11/19
ساعت 14:25
همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی صورت میگیرد؛ افتتاح باشگاه ورزشی یاس ویژه اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه الزهرا(س)


همزمان با چهل و سومین سالروز انقلاب اسلامی، باشگاه ورزشی یاس ویژه اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه الزهرا با هدف توسعه ورزش های همگانی و قهرمانی روز چهارشنبه 20 بهمن‌ماه افتتاح خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه الزهرا (س)، از آنجایی که منابع انسانی هر سازمان در توسعه اهداف آموزشی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی هر سازمان نقش بسزایی دارد. نیروی انسانی سالم، با انگیزه و شاد می تواند باعث رشد همه جانبه سازمان شود. مطابق پژوهش های انجام شده فعالیت بدنی می تواند باعث افزایش روحیه، ایجاد شادی و نشاط در بین اعضای هیات علمی و کارکنان شود و تعاملات بین فردی، انجام کارهای گروهی و راندمان شغلی را افزایش دهد. از سوی دیگر، بی تحرکی عامل اصلی چاقی، بیماری، افسردگی و پیامدهای بد ناشی از آن می باشد که به زندگی فردی، اجتماعی و شغلی افراد آسیب می رساند.
به همین منظور، به دلیل عدم وجود مکان اختصاصی برای ارائه خدمات ورزشی و تندرستی به اعضای هیات علمی و کارکنان، موضوع توسعه ورزش های همگانی و قهرمانی در بین این دسته از افراد در کارگروه ورزش کارکنان مطرح شد و با مساعدت دکتر حق بین رئیس دانشگاه، دکتر نقره آبادی معاون اداری مالی دانشگاه و پیگیری های مدیریت امور اداری مدیریت تربیت بدنی و زحمات و تلاش های شبانه روزی مدیریت امور فنی دانشگاه این سالن روز چهارشنبه 20 بهمن‌ماه افتتاح خواهد شد.
لازم به ذکر است سالن ورزشی مذکور که به نام باشگاه ورزشی یاس نامگذاری شده، در دو طبقه (طبقه مربوط به فعالیت های هوازی، تی ار ایکس، ایروبیک و پیلاتس و طبقه مربوط به کار با دستگاه های بدنسازی) ساخته شده است.
 
 
 
 

ارسال کننده:
تعداد بازدید:1250
تصاویر مرتبط:
tempShowtool_dorsaetoolsenews_sample_default_block8946
برچسب ها
فیلم مرتبط
فیلم مرتبط
فیلم مرتبط
صوت
تهران، خيابان ده ونك، دانشگاه الزهرا ( س )
كدپستي : ۱۹۹۳۸۹۳۹۷۳
تلفن : ۹۸۲۱۸۸۰۴۴۰۴۰+
فاكس : ۹۸۲۱۸۸۰۳۵۱۸۷+