دانشگاه الزهرا
1400/11/12 /Dorsapax//Data/Sub_0/File/Resize/enews_EToolsFile_1396110310540470413112284--f55b3260-4a05-4a99-9e17-040685d26a9f.jpg
برنامه های دانشگاه الزهرا(س) در ایام الله دهه فجر چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
سرپرست دانشگاه الزهرا (س)، در پیامی چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی را تبریک گفتند.

بسم الله الرحمن الرحیم
وَالْفَجْرِ، وَلَیَالٍ عَشْرٍ، وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ، وَاللَّیْلِ إِذَا یَسْرِ
دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، طلوع فجر اسلام و نقطه عطفی با شکوه، در تاریخ مجاهدت های دلیرانه ملت بزرگ ایران علیه ظلم و بی عدالتی طاغوت و طاغوتیان است. این دهه آغاز استقرار وشکوه انقلابی الهی است، که با تاُسی از حماسه بزرگ حسینی به رهبری امام خمینی (ره) با پشتوانه خون پاک شهدا، سعادت و تکامل فردی و اجتماعی را هدف نهایی خود قرار داده است و علیرغم دسیسه‌ها و توطئه‌های مداوم دشمنان چون کوه استوار و دژ مستحکم ایستاده و همچنان هوشمندانه و تسلیم‌ناپذیر از میراث گرانقدر خود پاسداری می کند.
اکنون در چهل سومین سالگرد به ثمر نشستن انقلابی هستیم که دشمنان به شیوه های مختلف اهداف نظام، بالندگی و پیشرفت کشور را نشانه گرفته اند و با اهرم های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی به دنبال ناامید کردن جوانان و دوری آنان از آرمان های انقلاب هستند. در این برهه حساس وظیفه‌ی ما دانشگاهیان مهمتر و سنگین تر است تا به عنوان قشری الگوساز با پیروی از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تاسی از بیانات ایشان در گام دوم انقلاب، ضمن تشریح تاریخ انقلاب اسلامی به نسل جوان در جهت گسترش مرزهای دانش و ارتقای جایگاه علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها و استحکام هویت دینی و ملی بکوشیم.
اینجانب در چهل و سومین سالگشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران که با حلول ماه مبارک رجب مقارن شده است، یاد و خاطره معمار بزرگ انقلاب، امام خمینی و تمامی شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشته، دهه مبارک فجر را به ملت ایران، تمامی دانشگاهیان، به ویژه استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) تبریک می گویم و رجاء واثق دارم که دانشگاه الزهرا(س) به عنوان نماد آموزش عالی دختران و بانوان کشور، در اجرای گام دوم انقلاب پیشتاز و پیشرو خواهد بود.

فریده حق بین
سرپرست دانشگاه الزهرا (س)
 
 
پادکست ویژه دهه فجر 
 
 
افتتاح خانه دارت مدیریت تربیت بدنی دانشگاه الزهرا در دهه فجر 1400
  
 
 
جشن بهار جانان ویژه برنامه آغاز دهه فجر
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
مراسم تجدید میثاق دانشگاهیان با آرمان‌های انقلاب اسلامی در مرقد مطهر امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مراسم تجدید میثاق دانشگاهیان با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) و بیعت با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و مسئولان آموزش عالی کشور با اجرای مراسم ادای احترام و نثار تاج گل از سوی دانشگاهیان به مرقد شریف بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قرائت میثاق نامه برگزار خواهد شد.
این مراسم روز سه شنبه مورخ 19 بهمن 1400 از ساعت 10 صبح در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.
 
 
 
 
 
هم اندیشی اساتید، دهه فجر با اساتید
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 مسابقه با موضوع: خاطرات ما و انقلاب
 
 
 
دانشگاه الزهرا میزبان سومین دوره مسابقات آزاد دارت دانشجویان دختر ایران
 
 
 
جشن بهار جانان ویژه برنامه آغاز دهه فجر  
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 4583
تهران، خيابان ده ونك، دانشگاه الزهرا ( س )
كدپستي : ۱۹۹۳۸۹۳۹۷۳
تلفن : ۹۸۲۱۸۸۰۴۴۰۴۰+
فاكس : ۹۸۲۱۸۸۰۳۵۱۸۷+