دانشگاه الزهرا
1399/10/07 /Dorsapax//Data/Sub_0/File/Resize/enews_EToolsFile_drhoseinian-b228e571-da23-4620-bbec-b29f69d61b01.jpg
براساس اعلام نتایج سومین جشنواره زن و علم؛ عضو هیئت علمی دانشگاه الزهرا در جمع برگزیدگان دانشگاهی قرار گرفت
براساس اعلام نتایج سومین جشنواره زن و علم، دکتر سیمین حسینیان عضو هیأت علمی دانشگاه الزهرا به عنوان استاد برگزیده این جشنواره انتخاب شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه الزهرا، آیین اختتامیه سومین جشنواره زن و علم امروز (شنبه 6 دی‌ماه) با حضور دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، دکتر معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار و از برگزیدگان این جشنواره تقدیر به عمل آمد.
بر اساس اعلام نتایج این جشنواره، دکتر سیمین حسینیان عضو هیأت علمی و مدیر گروه گروه مشاوره و راهنمایی دانشگاه الزهرا به عنوان یکی از اساتید برگزیده این جشنواره انتخاب شد.
گفتنی است؛ رقابت در این دوره از جشنواره در 2 بخش علمی و اجتماعی و در سه رده سنی زیر 40 سال، 40 تا 65 سال و بالای 65 سال برگزار شد و شرکت‌کنندگان در 6 گروه علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، علوم کشاورزی، دامپزشکی و محیط زیست، علوم پزشکی، هنر و معماری با یکدیگر به رقابت پرداختند.
همچنین در بخش اجتماعی جشنواره سوم نیز زنان دانش آموخته دانشگاهی که اکنون در محیط‌های غیر از دانشگاه مشغول خدمت‌رسانی هستند، حضور داشتند.
15 داور متشکل از چهره‌های معتبر علمی داوری این دوره از جشنواره را نیز بر عهده داشتند و پس طی مرحله ارزیابی و امتیازبندی، برگزیدگان جشنواره سوم توسط اعضای کمیته علمی تعیین شدند.
همچنین با موافقت معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، این جشنواره معتبر و برگزیدگان آن مشمول امتیازات مندرج در آئین نامه ارتقای اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها می‌شوند.
تعداد بازدید: 3218
تهران، خيابان ده ونك، دانشگاه الزهرا ( س )
كدپستي : ۱۹۹۳۸۹۳۹۷۳
تلفن : ۹۸۲۱۸۸۰۴۴۰۴۰+
فاكس : ۹۸۲۱۸۸۰۳۵۱۸۷+