۱۴۰۳ يکشنبه ۲۵ شهريور

دانشکده الهیات دانشگاه الزهرا

کارگاه آشنایی با صنعت گردشگری

گروه تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی با همکاری انجمن علمی دانشجویی تاریخ فرهنگ و تمدن ملل اسلامی و مرکز نوآوری و شکوفایی دانشگاه الزهرا (س) برگزار کرد

گروه تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی با همکاری انجمن علمی دانشجویی تاریخ فرهنگ و تمدن ملل اسلامی و مرکز نوآوری و شکوفایی دانشگاه الزهرا (س) برگزار کرد

گروه تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی با همکاری انجمن علمی دانشجویی تاریخ فرهنگ و تمدن ملل اسلامی و مرکز نوآوری و شکوفایی دانشگاه الزهرا(س) کارگاه یک روزه آشنایی با صنعت گردشگری را در تاریخ 8 اسفند ماه 1402 در محل ساختمان خوارزمی طبقه چهارم اتاق 402 از ساعت 10 الی 12 برگزار کرد.

رشته تاریخ فرهنگ و تمدن ملل اسلامی، دارای اشتراکات بسیاری با صنعت گردشگری است. از این رو، گردشگری یکی از بازار کارهای رشته فوق برای دانشجویان علاقه مند است و هرساله فارغ التحصیلان زیادی از این رشته به حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ورود می کنند. این رویداد با هدف آشنایی دانشجویان رشته تاریخ فرهنگ و تمدن ملل اسلامی و با حضور استاد برجسته جناب آقای مهدی نوابی، مدرس رسمی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد تا حاضران در این جلسه با مفاهیم ابتدایی و پایه در صنعت گردشگری آشنا شوند. برخی سرفصل های اصلی در این رویداد مطرح شد که از اهم آن‌ها می‌توان به بررسی گردشگری به عنوان صنعت در جامعه امروز، زیرساخت ها و بن‌مایه ها در گردشگری، جاذبه ها و رویدادها، صنایع دخیل در گردشگری و نیز راه های ورود دانشجویان به این صنعت اشاره کرد.

برگزاری این رویداد با استقبال دانشجویان همراه بود، یافتن بازارکار برای سال‌های پس از فارغ التحصیلی یکی از دغدغه های امروز دانشجویان است و این فرصت اندک و طلایی که در اختیار آنان قرار گرفت، به شناسایی موقعیت های شغلی شان برای آینده ای روشن تر کمک خواهد کرد.

تاریخ:
1402/12/05
تعداد بازدید:
318
منبع:
فیلم مرتبط
صوت
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن:
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
گروه تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی
دانشگاه الزهرا
 تهران،خیابان ده ونک،دانشگاه الزهرا،ساختمان خوارزمی، طبقه سوم، دانشکده الهیات کدپستی : 1993893973
تلفن : 982188058923+ فاکس : 982188058923+
 theology@alzahra.ac.ir
تمامي حقوق سايت براي دانشگاه الزهرا ( س ) محفوظ است.