۱۴۰۳ يکشنبه ۲۵ شهريور

دانشکده الهیات دانشگاه الزهرا

معارفه نو دانشجویان 1402 رشته تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی دانشگاه الزهرا

معارفه نو دانشجویان 1402 رشته تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی در روز شنبه 11 آذر 1402 در دانشکده الهیات دانشگاه الزهرا برگزار شد.

گروه تاریخ فرهنگ و تمدن ملل اسلامی با همکاری انجمن علمی دانشجویی تاریخ فرهنگ و تمدن ملل اسلامی معاونت فرهنگی دانشگاه الزهرا(س) به مناسبت سال جدید تحصیلی، آیین معارفه نو دانشجویان رشته تاریخ و تمدن ملل اسلامی را با حضور مدیر محترم گروه و اعضای محترم هیئت علمی این رشته، در روز شنبه 11 آذر 1402 در دانشکده الهیات، برگزار کرد.

برنامه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد و مدیر محترم گروه، سرکار خانم دکتر ندا مقدم، ضمن خیرمقدم به دانشجویان، قوانین آموزشی و برنامه تحصیلی دوره کارشناسی را برای دانشجویان تشریح کردند. خانم دکتر زینب فضلی و خانم دکتر پات نیز ضمن خوش‌آمد گویی به نو دانشجویان، اطلاعاتی در خصوص رشته و دروس هر ترم ارائه کردند. اهم مواردی که اساتید محترم به آن اشاره کردند، مهارت افزایی و یادگیری زبان های انگلیسی و عربی، غنیمت شمردن فرصت های این مقطع تحصیلی و نیز فعالیت های غیر درسی همچون مشارکت در برنامه های انجمن بود.

دبیر انجمن علمی دانشجویی تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی، سردبیر نشریه و دیگر اعضای انجمن نیز در این برنامه حضور داشتند و هر یک از این عزیزان از تجربه های خود سخن گفتند و دانشجویان را به فعالیت های فرهنگی ترغیب نمودند. افزون بر معرفی و تبادل تجربه، از دانشجویان مستعد و علاقه مند برای شرکت در انجمن و استفاده از ظرفیت های آنان دعوت به عمل آمد و راه های ارتباطی با اعضای شورای مرکزی انجمن به حاضران اعلام شد.

در پایان زمانی به رفع ابهامات و سوالات دانشجویان اختصاص یافت و اعضای محترم گروه به پاسخ و رفع ابهامات پرداختند.

تاریخ:
1402/09/12
تعداد بازدید:
274
منبع:
فیلم مرتبط
صوت
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن:
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
گروه تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی
دانشگاه الزهرا
 تهران،خیابان ده ونک،دانشگاه الزهرا،ساختمان خوارزمی، طبقه سوم، دانشکده الهیات کدپستی : 1993893973
تلفن : 982188058923+ فاکس : 982188058923+
 theology@alzahra.ac.ir
تمامي حقوق سايت براي دانشگاه الزهرا ( س ) محفوظ است.