۱۴۰۳ يکشنبه ۲۵ شهريور

سخنرانی وبیناری دکتر جوانی در دانشگاه تاشکند

ارسال شده در تاریخ 1402/11/29
ساعت 11:03
سخنرانی وبیناری دکتر جوانی در دانشگاه تاشکند

روز 28 بهمن 1402ساعت 9:30  در دومین کنفرانس علمی بین المللی دانشگاه تاشکند، دانشگاه شرق شناسی کشور ازبکستان با عنوان "امیر علیشیر نوایی و ظهیر الدین بابر- یک میراث فرهنگی"، آقای دکتر حجت الله جوانی مقاله‌ای با عنوان: "مفاهیم صوفیانه در دیوان فارسی امیر علیشیر نوایی" ارائه کردند.
امیر علیشیر نوایی یکی از شعرا و ادیبان و شخصیت های مهم در حوزه فرهنگی خراسان بزرگ بود. این وزیر معروف دارای دیوان و اشعار به زبان های فارسی، ترکی وعربی بود. او را شخصیت تاثیر گزاری دانسته‌اند و در سال جاری میلادی برای وی بزرگداشت برگزار کرده‌اند.
در این کنفرانس بین المللی مقالات متعددی از سوی شرکت کنندگان از کشورهای مختلف ارسال گردید و تعداد محدودی از آنها جهت ارایه به صورت آنلاین پذیرفته شدند. مقاله آقای دکتر جوانی با عنوان "مفاهیم صوفیانه در دیوان فارسی امیر علیشیر نوایی" در این کنفراس هم برای چاپ در مجموعه مقالات این کنفرانس بین المللی و هم برای ارائه به صورت آنلاین پذیرفته شد.
در این کنفرانس ایشان مقاله خود را به صورت آنلاین برای افراد حاضر در دانشگاه ازبکستان و همچنین حاضرین به صورت آنلاین و به زبان انگلیسی ارائه دادند که مورد استقبال مخاطبان و شنوندگان قرار گرفت.
 کلیپ زیر هنگام ارائه سخنرانی پخش شد که نام ایشان  و دانشگاه الزهرا دئر آن برده می شود
 

ارسال کننده:
تعداد بازدید:349
تصاویر مرتبط:
tempShow
برچسب ها
فیلم مرتبط
فیلم مرتبط
فیلم مرتبط
صوت
دانشگاه الزهرا
 تهران،خیابان ده ونک،دانشگاه الزهرا،ساختمان مرکزی، معاونت پژوهش و فناوری کدپستی : 1993893973
تلفن : 982188058923+ فاکس : 982188058923+
 india@alzahra.ac.ir
تمامي حقوق سايت براي دانشگاه الزهرا ( س ) محفوظ است.