۱۴۰۳ شنبه ۱۰ شهريور

یکشنبه های معاونت آموزشی(36)_ مجازی شدن: چالش‌ها و راهکارها

 
 
 
  
 
 مجازی شدن: چالش‌ها و راهکارها
 
سی‌ و ششمین نشست یکشنبه‌های معاونت آموزشی، به میزبانی آقای دکتر سعید رضایی شریف آبادی، معاون محترم آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در تاریخ 25 مهر 1400 برگزار شد. "مجازی شدن: چالش‌ها و راهکارها" موضوع محوری این نشست و خانم دکتر سوسن مرندی، دانشیار گروه آموزش زبان انگلیسی، مدرس آن بودند.
خانم دکتر مرندی در ابتدا مباحث نظری برگزاری بهتر کلاس‌های درس مجازی را بیان کردند. سپس با طرح چالش‌های آموزش الکترونیک، راهکارهایی را برای تعاملی کردن کلاس‌ها و مشارکت بیشتر دانشجویان در جلسه شرح دادند. در طی این نشست، ایشان راه‌های خلاقانه‌ای را که خود در تدریس و ارتباط موثرتر با دانشجویان در کلاس‌های مجازی به کار می‌برند، نام برده و از شرکت‌کنندگان نیز درخواست کردند که تجارب خود را در این زمینه بیان کنند. شرکت‌کنندگان نیز که از اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاه الزهرا بودند، تجارب موفق و موثر خود را برای افزایش کارایی و بازدهی کلاس‌های مجازی با یکدیگر به اشتراک گذاشتند و دقایق پایانی جلسه به بحث و تبادل نظر در این زمینه سپری شد.
آقای دکتر رضایی شریف آبادی، همچون جلسات گذشته، از اعضای خانواده دانشگاه الزهرا دعوت کردند که در یکشنبه‌های معاونت آموزشی مشارکت بیشتری داشته و به عنوان مدرس، مطالب موردتوجه خود را در این نشست‌های مجازی ارائه دهند.
برای دریافت فایل ارائه خانم دکتر مرندی اینجا را کلیک کنید. 
 

تاریخ به روز رسانی:
1400/07/26
تعداد بازدید:
2540
دانشگاه الزهرا
 تهران،خیابان ونک،ده ونک ، دانشگاه الزهرا(س)،معاونت آموزشی دانشگاه الزهرا کدپستی : 1993893973
تلفن : 982188044040+ فاکس : 982188067895+
 Amouzesh[at]alzahra.ac.ir
تمامي حقوق سايت براي دانشگاه الزهرا ( س ) محفوظ است.