۱۴۰۳ شنبه ۱۰ شهريور

یکشنبه های معاونت آموزشی(22)_ فرایند ارتقا و معیارهای ارزیابی هیات ممیزه دانشگاه الزهرا

 
 
 
  
 
  فرایند ارتقا و معیارهای ارزیابی هیات ممیزه دانشگاه الزهرا

وبینار یکشنبه 24 اسفند 1399 با موضوع "فرایند ارتقا و معیارهای ارزیابی هیات ممیزه دانشگاه الزهرا" برگزار شد. در ابتدا، آقای دکتر سعید رضایی شریف آبادی، معاون آموزشی و دبیر هیات ممیزه دانشگاه، ترکیب اعضا و وظایف و اختیارات هیات ممیزه دانشگاه را شرح دادند و به بیان برخی از نکاتی که در بررسی پرونده ارتقا مرتبه اعضای هیات علمی تاثیر منفی دارند، پرداختند.
خانم دکتر ندا گلیجانی مقدم، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، در خصوص جزئیات و موارد ماده یک (فعالیت‌های فرهنگی عضو متقاضی ارتقا) مطالب حائز اهمیتی را شرح دادند.
آقای دکتر امیرعلی مسعودی، مدیر برنامه ریزی و توسعه آموزشی دانشگاه، نکاتی را در خصوص ماده دو (فعالیت های آموزشی عضو متقاضی ارتقا) توضیح دادند.
خانم دکتر فریده حق بین، عضو هیات ممیزه دانشگاه، در خصوص ماده سه (فعالیت های پژوهشی و فناوری عضو متقاضی ارتقا) که از مهم‌ترین و حساس‌ترین مواد گزارشنامه ارتقا به حساب می ‌آید، موارد وتویی و نکات ارزشمندی را بیان کردند.
آقای دکتر مهدی سیف برقی، معاون آموزشی و دبیر سابق هیات ممیزه دانشگاه در خصوص ماده 5 مطالب قابل توجهی را مطرح کردند که برای آن دسته از اعضای هیات علمی که از تاریخ 1/11/1399 به بعد، درخواست ارتقا مرتبه خود را به رئیس دانشکده ذیربط ارائه داده‌اند، لازم الاجرا است.
با توجه به اهمیت و کثرت نکات و موارد مطروحه و نیز پرسش و پاسخ‌های انجام شده، این نشست مجازی تا حوالی ساعت 22 به طول انجامید.
برای دریافت فایل ارائه خانم دکتر گلیجانی اینجا را کلیک کنید.
برای دریافت فایل آقای دکتر مسعودی اینجا را کلیک کنید.
برای دسترسی به لینک ضبط شده جلسه اینجا را کلیک کنید. 
 
 
 
 
 

تاریخ به روز رسانی:
1399/12/26
تعداد بازدید:
3506
دانشگاه الزهرا
 تهران،خیابان ونک،ده ونک ، دانشگاه الزهرا(س)،معاونت آموزشی دانشگاه الزهرا کدپستی : 1993893973
تلفن : 982188044040+ فاکس : 982188067895+
 Amouzesh[at]alzahra.ac.ir
تمامي حقوق سايت براي دانشگاه الزهرا ( س ) محفوظ است.