۱۴۰۳ شنبه ۱۰ شهريور

یکشنبه‌های معاونت آموزشی(5) _گلستان؛ ارتقای سامانه

گلستان؛ ارتقای سامانه 
وبینار 18 آبان 1399 به موضوع سامانه جامع آموزشی گلستان و ارتقای آن اختصاص داشت. این وبینار به میزبانی آقای دکتر رضایی شریف آبادی برگزار شد و آقای مهندس بهشتی، خانم بحرانی و خانم فرزانه دخت از ارائه دهندگان آن به شمار می رفتند. 
در ابتدای جلسه خانم بحرانی، کارشناس سامانه آموزش دانشگاه، به معرفی سامانه گلستان و زیرسیستم‌های آن پرداختند. سپس خانم فرزانه دخت، رئیس اداره خدمات پژوهشی دانشگاه، فرآیندهای پژوهشی و آیین‌نامه گرنت‌ را شرح داده و در خصوص بخش پژوهشی سامانه گلستان توضیح دادند. بعلاوه ایشان از اعضای هیئت علمی دانشگاه درخواست کردند تا اطلاعات فردی خود را در سامانه علم سنجی گلستان بررسی کنند و از صحت آن اطمینان حاصل نمایند. 
در ادامه آقای مهندس بهشتی، مدیرعامل شرکت نوپرداز اصفهان(گلستان)، به تاریخچه تاسیس شرکت نوپرداز اشاره داشتند. ایشان این نوید را هم دادند که به زودی از نسخه جدید سامانه گلستان رونمایی خواهد شد. در خاتمه پرسش و پاسخی بین حاضرین در وبینار صورت گرفت و راهکارها و پیشنهاداتی در رابطه با بهبود عملکرد سامانه مطرح گردید. از جمله پیشنهادهای آقای دکتر عزمی می توان به موارد ذیل اشاره کرد: 
کاربرمدار شدن سامانه، امکان وصل شدن به SSO ، سفارشی سازی خدمات و امکان بکارگیری پیام رسان تألیفی دانشگاه الزهرا در سامانه گلستان آقای دکتر کیوان پور نیز پیشنهاد کردند Help جامع تعاملی به سامانه اضافه شود و رابط کاربر سامانه ارتقا پیدا کند. 
 برای دریافت فایل ارائه اینجا را کلیک کنید.
 
SlideShow

تاریخ به روز رسانی:
1399/08/19
تعداد بازدید:
4178
دانشگاه الزهرا
 تهران،خیابان ونک،ده ونک ، دانشگاه الزهرا(س)،معاونت آموزشی دانشگاه الزهرا کدپستی : 1993893973
تلفن : 982188044040+ فاکس : 982188067895+
 Amouzesh[at]alzahra.ac.ir
تمامي حقوق سايت براي دانشگاه الزهرا ( س ) محفوظ است.