۱۴۰۳ شنبه ۱۰ شهريور

یکشنبه‌های معاونت آموزشی (2) _ هم اندیشی بررسی مکانیزه کردن فرآیندهای آموزشی در سامانه گلستان

 
در تاریخ 99/07/20 معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه الزهرا کارگاهی با عنوان "هم اندیشی بررسی مکانیزه کردن فرآیندهای آموزشی در سامانه گلستان(پیشخوان ها)" را به صورت آنلاین برگزار نمود. در این کارگاه رؤسا، معاونین آموزشی دانشکده ها، مدیران گروه های آموزشی و کارشناسان حوزۀ آموزش و ستاد حضور داشتند . در ابتدای نشست آقای دکتر سعید رضایی شریف آبادی معاون محترم آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه الزهرا ضمن عرض خیر مقدم به اساتید و همکاران حوزۀ آموزش به اهمیت مکانیزه کردن فرآیند های آموزشی تأکید نمودند. در ادامه سرکار خانم انوار بحرانی کارشناس محترم اداره آمار و اطلاعات آموزشی اهداف و مزایای الکترونیکی کردن فرآیندهای آموزشی را برشمردند.
مکانیزه کردن فرآیندهای آموزشی به منظور استانداردسازی عملکرد آموزشی دانشگاه ، از طریق سامانه جامع گلستان انجام می گیرد. پیگیری سریع فرآیندهای آموزشی، استفاده بهینه از امکانات موجود، استقرار نظام مدیریت سبز، دریافت گزارش های موضوعی، حذف کاغذ و افزایش رضایتمندی از جمله مزایای مکانیزه کردن فرآیندهای آموزشی است. شایان ذکر است که راه اندازی پیشخوان های خدمت گلستان در جهت پاسخ به نیازهای آموزشی در سال های اخیر ، روندی صعودی داشته است.
در پایان جلسه ضمن اشاره به نقاط قوت و ضعف سامانۀ گلستان، پرسش و پاسخی انجام پذیرفت و هر یک از همکاران در این خصوص مواردی را مطرح کردند.
برای دسترسی به صفحات ارائه اینجا را کلیک کنید
SlideShow

تاریخ به روز رسانی:
1399/07/22
تعداد بازدید:
4034
دانشگاه الزهرا
 تهران،خیابان ونک،ده ونک ، دانشگاه الزهرا(س)،معاونت آموزشی دانشگاه الزهرا کدپستی : 1993893973
تلفن : 982188044040+ فاکس : 982188067895+
 Amouzesh[at]alzahra.ac.ir
تمامي حقوق سايت براي دانشگاه الزهرا ( س ) محفوظ است.