بازدید رئیس و هیأت رئیسه دانشگاه الزهرا (س) از دانشکده علوم زیستی

ارسال شده در تاریخ 1403/03/30
ساعت 15:27
بازدید رئیس و هیأت رئیسه دانشگاه الزهرا (س) از دانشکده علوم زیستی

دکتر ناظم بکایی رئیس دانشگاه الزهرا(س) به همراه هیأت رئیسه دانشگاه، روز چهارشنبه 30خرداد 1403 از دانشکده علوم زیستی دانشگاه بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه الزهرا (س)، در این بازدید که ازساعت 8:30 تا 11 به طول انجامید، ریاست دانشگاه و هیأت همراه، ضمن بازدید از فضای دانشکده مذکور، با اعضای هیأت علمی نیز به گفتگو پرداختند.
در ابتدای جلسه رئیس دانشکده علوم زیستی دکتر کیارستمی با تشکر از همراهی و پی گیری هیأت رئیسه در مقاوم و به سازی ساختمان دانشکده و به روز رسانی امکانات موجود، به برخی مشکلات باقی مانده اشاره نمودند و در ادامه به بیان توضیحاتی در ارتباط با تعداد اعضای هیأت علمی، کارمندان، دانشجویان، هسته ها، دانشجویان پسا دکتری در مقاطع مختلف ، رشته ها و سرفصل های جدید در حال پی گیری، بازارچه محصولات گیاهی، رتبه های کسب شده، دیوارنگاره تهیه شده، طرح های ارتباط با صنعت، امور اجرایی و امکانات آزمایشگاهی پرداختند .
در ادامه جلسه گفتگوهایی نیز از سوی اعضای هیأت علمی با هیئت رئیسه شکل گرفت.
دکتر ناظم بکایی بعد از شنیدن مطالب مطرح شده در جلسه بیان داشتند:
"با توجه به اینکه سال سخت از نظر بودجه و نیازهای فراوان انباشته شده سالیان قبل دانشگاه را پشت سر گذاشیم عزممان را جزم نموده ایم برای رسیدن به افق های روشن پیشرفت . در این راه چند گام مهم برداشته ایم که یکی از آنها تسهیل فرآیندهای پژوهشی است. پرونده های ارتقای همکاران ما با تسهیل روند و شیوه نامه های آسان تر زود به نتیجه خواهند رسید."
ایشان با ترسیم چشم انداز 5 و 10 ساله دانشگاه اظهار داشتند:
" باید که رشته های نو تعریف شود رشته هایی که حرفی برای گفتن داشته باشند و این آینده پژوهی در حوزه زیست شناسی بر عهده شما استادان برجسته این دانشکده است. وقت آن فرا رسیده است تا در دیپلماسی علمی، بین المللی فعالانه تر عمل کنیم . ما باید کمبود دانشگاه در حوزه علم و فنآوری را جدی بگیریم و عقب ماندگی ها در حوزه علم و فنآوری را با یک برنامه تحولی جامع، در چارچوب 6 هدف کلان دانشگاه ، با در نظر گرفتن محدودیت منابع ، امکانات، زمان و اولویت های سطح جامعه جبران نماییم."
رئیس دانشگاه الزهرا(س) با اشاره به اینکه با پی گیری های صورت پذیرفته دانشگاه الزهرا(س) در جمع 14 دانشگاه برتر ایران قرار گرفته است تآکید نمودند که امتیاز دانشگاه را باید با همت اساتید و اعضای پرتلاش دانشگاه، در تمام رتبه بندی های ملی و بین المللی بالا برد ایشان با آرزوی موفقیت برای همه جامعه دانشگاه الزهرا(س) اظهار داشتند :
"ما معتقدیم که دانشگاه باید حرف اول آموزش عالی زنان در جهان باشد، ما باید الگوی سوم زن را از دانشگاه الزهرا(س) به جهان معرفی کنیم و این لازمه اش تدوین چشم انداز و برنامه تحولی سوم با جهش های منحصر به خودش است .
 
 

ارسال کننده:
تعداد بازدید:1098
تصاویر مرتبط:


    برچسب ها
    فیلم مرتبط
    فیلم مرتبط
    فیلم مرتبط
    صوت
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن:
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    تلفن: 982188044040+
    فاکس: 982188035187+
    رایانامه:pr[at]alzahra.ac.ir
    آدرس: تهران، خیابان ده ونک، دانشگاه الزهرا ( س )
    کدپستی: 1993893973
    logo-samandehi
    کلیه حقوق مادی و معنوی این پرتال برای دانشگاه الزهرا محفوظ است.