کسب جایزه بین‌المللی (InfoShare Award) انجمن علم و فناوری (ASIS&T) از سوی دانش‌آموخته دانشگاه الزهرا (س)

ارسال شده در تاریخ 1402/04/12
ساعت 14:09
کسب جایزه بین‌المللی (InfoShare Award) انجمن علم و فناوری (ASIS&T) از سوی دانش‌آموخته دانشگاه الزهرا (س)

دکتر خدیجه مرادی دانش‌آموخته علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه الزهرا در میان 10 نفر از برگزیدگان کشورهای مختلف در انجمن علم و فناوری، موفق به کسب جایزه بین‌المللی (InfoShare Award) انجمن (ASIS&T) و عضویت در کارگروه «موضوعات اطلاع ‌رسانی بین‌الملل» (SIG-III) در سال 2023 شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه الزهرا (س)، در سال 2023، 10 نفر موفق به کسب این جایزه شده اند که از این تعداد، 4 نفر از کشور ایران بوده‌اند. برگزیدگان این جایزه پس از طی فرآیند گزینش گسترده براساس بررسی رزومه پژوهشی-اجرایی و تعیین میزان علاقمندی و توانمندی ایشان در بین افراد مختلف انتخاب شده‌اند.
انجمن علم اطلاعات و فناوری انجمنی تخصصی با قدمتی 80 ساله با همکاری OCLC و ALA به صورت ویژه در حوزۀ فناوری اطلاعات فعالیت می‌کند. هدف این انجمن رفع شکاف دانشی میان حرفه و علم (نظر و عمل) در موضوعاتی همچون روش‌های ذخیره و بازیابی، مدیریت، آرشیوهای باز، تحلیل داده‌ها و اشاعه اطلاعات از طریق انتشار نشریه تخصصی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، سمینارها و مشاوره‌های اطلاعاتی است.
تلاش هزاران محقق، استاد دانشگاه، پزشک و دانشجو از سراسر دنیا در زمینه علوم و فناوری اطلاعات این انجمن را به بخش مهمی از توسعه حرفه‌ای تبدیل کرده است.
با توجه به دامنه موضوعی و هزینه قابل توجه، اعضای انجمن غالباَ از کشورهای توسعه یافته هستند. در چند سال اخیر جایزه‌ای با عنوان Infoshare Award برای کشورهای در حال توسعه تعیین شده است که براساس آن از فعالیت‌های حرفه‌ای و آموزشی تأییدشدۀ این افراد به ASIS&T از نظر مادی و معنوی حمایت خواهند شد.
روابط عمومی به نمایندگی از جامعۀ علمی دانشگاه الزهرا(س)، ضمن عرض تبریک به ایشان، سلامتی و توفیقات روزافزونشان را از درگاه خداوند متعال آرزومند است.

ارسال کننده:
تعداد بازدید:2754
تصاویر مرتبط:


    برچسب ها
    فیلم مرتبط
    فیلم مرتبط
    فیلم مرتبط
    صوت
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن:
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    تلفن: 982188044040+
    فاکس: 982188035187+
    رایانامه:pr[at]alzahra.ac.ir
    آدرس: تهران، خیابان ده ونک، دانشگاه الزهرا ( س )
    کدپستی: 1993893973
    logo-samandehi
    کلیه حقوق مادی و معنوی این پرتال برای دانشگاه الزهرا محفوظ است.