کسب رتبه‌های برتر توسط دانشجویان و بسیج دانشجویی دانشگاه الزهرا (س) در جشنواره هنری - رسانه‌ای راهیان‌نور دانشگاه‌های تهران

ارسال شده در تاریخ 1402/03/17
ساعت 15:31
کسب رتبه‌های برتر توسط دانشجویان و بسیج دانشجویی دانشگاه الزهرا (س) در جشنواره هنری - رسانه‌ای راهیان‌نور دانشگاه‌های تهران

بسیج دانشجویی دانشگاه الزهرا(س) در جشنواره هنری - رسانه‌ای راهیان‌نور دانشگاه‌های تهران بزرگ، موفق به کسب رتبه دوم در بخش تولید پادکست و رتبه سوم در بخش تولید پوستر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه الزهرا(س)، در این جشنواره رادیو پادکست صبرا که تولید آن از اسفندماه 1401 در واحد صوتی رسانه بسیج دانشجویی دانشگاه الزهرا(س) کلید خورد و همزمان با اعزام دانشجویان به راهیان نور و بعد از آن منتشر شد موفق به کسب رتبه دوم در بخش تولید پادکست و پوستر راهیان نور بسیج دانشجویی دانشگاه الزهرا(س) موفق به کسب رتبه سوم در بخش تولید پوستر شد.
همچنین خانم‌ها زینب زاغری و زهرا باباولی از دانشجویان و زائران این سفر زیارتی به ترتیب موفق به کسب رتبه چهارم و رتبه ششم در بخش دلنوشته شدند.
 
 روابط عمومی به نمایندگی از جامعۀ علمی دانشگاه الزهرا(س)، ضمن عرض تبریک به ایشان، سلامتی و توفیقات روزافزونشان را از درگاه خداوند متعال آرزومند است.
 

ارسال کننده:
تعداد بازدید:2294
تصاویر مرتبط:


    برچسب ها
    فیلم مرتبط
    فیلم مرتبط
    فیلم مرتبط
    صوت
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن:
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    تلفن: 982188044040+
    فاکس: 982188035187+
    رایانامه:pr[at]alzahra.ac.ir
    آدرس: تهران، خیابان ده ونک، دانشگاه الزهرا ( س )
    کدپستی: 1993893973
    logo-samandehi
    کلیه حقوق مادی و معنوی این پرتال برای دانشگاه الزهرا محفوظ است.