دریافت جایزه البرز از سوی دانشجوی ممتاز دانشگاه الزهرا (س)

ارسال شده در تاریخ 1402/03/07
ساعت 12:53
دریافت جایزه البرز از سوی دانشجوی ممتاز دانشگاه الزهرا (س)

در شصت و یکمین دوره جایزه البرز در بخش نخبگان، نگار نجیبی ورودی استعداد درخشان رشته نقاشی در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه الزهرا (س)، موفق به دریافت این جایزه در بخش دانشجویان غیرپزشکی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه الزهرا (س)، در جایزۀ البرز از 61 نفر از نخبگان و برترین‌های علمی، شامل 6 دانشمند، هشت مخترع و فناور، هفت نفر از طلاب، 10 تن از دانشجویان علوم پزشکی و 30 نفر از دانشجویان علوم پایه، علوم انسانی، علوم فنی، کشاورزی و هنر تقدیر شد.
گفتنی است؛ نگار نجیبی دانشجوی ممتاز در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد و ورودی استعداد درخشان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه الزهرا است. از افتخارات وی تاکنون می‌توان به انتخاب به عنوان برگزیده جشنواره جوان خوارزمی و بنیاد ملی نخبگان، دانشجوی نمونه کشوری و دانشجوی نمونه دانشگاه به مدت 3 سال، کسب رتبه اول در جشنواره ملی مدیریت پسماند، تألیف 4 عنوان کتاب و 5 مقاله در مجلات و کنفرانس‌های معتبر ملی و بین‌المللی و... اشاره کرد.
لازم به ذکر است؛ شصت و یکمین دوره جایزه البرز در تاریخ 15 اردیبهشت‌ماه 1402 در سالن همایش‌های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد.

روابط عمومی به نمایندگی از جامعۀ علمی دانشگاه الزهرا(س)، ضمن عرض تبریک به ایشان، سلامتی و توفیقات روزافزونشان را از درگاه خداوند متعال آرزومند است.
 
 

ارسال کننده:
تعداد بازدید:2745
تصاویر مرتبط:


    برچسب ها
    فیلم مرتبط
    فیلم مرتبط
    فیلم مرتبط
    صوت
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن:
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    تلفن: 982188044040+
    فاکس: 982188035187+
    رایانامه:pr[at]alzahra.ac.ir
    آدرس: تهران، خیابان ده ونک، دانشگاه الزهرا ( س )
    کدپستی: 1993893973
    logo-samandehi
    کلیه حقوق مادی و معنوی این پرتال برای دانشگاه الزهرا محفوظ است.