تقدیر از تیم نماینده دانشگاه الزهرا (س) برای صعود به مرحله انتخابی منطقه‌ای یازدهمین دوره از مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران

ارسال شده در تاریخ 1402/03/06
ساعت 15:18
تقدیر از تیم نماینده دانشگاه الزهرا (س) برای صعود به مرحله انتخابی منطقه‌ای یازدهمین دوره از مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران

دکتر زینب صادقی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا(س) و دکتر نقی زاده مدیر جهاد دانشگاهی واحد الزهرا(س) و خانم فیروزه ابراهیمی مدیر فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد الزهرا(س) از تیم مشکات، تیم برگزیده دانشگاه الزهرا(س) برای صعود به مرحله انتخابی منطقه‌ای یازدهمین دوره از مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران روز یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه تقدیر کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه الزهرا، در جلسه‌ای که با معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه الزهرا (س) تشکیل شد، از اعضای تیم برگزیده مشکات درمرحله منطقه‌ای و مرکز یازدهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان و از تلاش‌ها و مدیریت دبیر اجرایی تیم، خانم مرضیه خورشید سیفی، قدردانی شد.
گفتنی است؛ مسابقات ملی مناظره دانشجویان هر سال با هدف تقویت و پرورش روحیه حق و حق‌طلبی و فرهنگ گفت‌وگوی سازنده، تولید علم و اندیشه و ارائه مطالب علمی جذاب برای دانشجویان برگزار می‌شود.
تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از مسابقه‌ها به‌صورت دو به دو و در قالب تیم موافق و مخالف در موضوعات گزاره‌های انتخابی در حوزه‌های فرهنگی، دینی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، علم و فن‌آوری و... با یکدیگر مناظره و رقابت می‌کنند و در نهایت دو تیم برتر این مسابقه‌ها به دیدار پایانی راه می‌یابند.
این مسابقات امسال، از 17 تا 19 اردیبهشت‌ ماه برگزار شد.
 روابط عمومی به نمایندگی از جامعۀ علمی دانشگاه الزهرا(س)، ضمن عرض تبریک به نامبردگان، سلامتی و توفیقات روزافزونشان را از درگاه خداوند متعال آرزومند است.
 

ارسال کننده:
تعداد بازدید:2213
تصاویر مرتبط:


    برچسب ها
    فیلم مرتبط
    فیلم مرتبط
    فیلم مرتبط
    صوت
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن:
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    تلفن: 982188044040+
    فاکس: 982188035187+
    رایانامه:pr[at]alzahra.ac.ir
    آدرس: تهران، خیابان ده ونک، دانشگاه الزهرا ( س )
    کدپستی: 1993893973
    logo-samandehi
    کلیه حقوق مادی و معنوی این پرتال برای دانشگاه الزهرا محفوظ است.