کسب 5 مقام برتر کشوری ازسوی دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) در سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان

ارسال شده در تاریخ 1402/03/06
ساعت 13:01
کسب 5 مقام برتر کشوری ازسوی دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) در سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان

در سی و هفتمین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم، 3 نفر از دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) در رشته‌های عکاسی، نقاشی، تذهیب، منبت و معرق شایسته تقدیر شدند و 2 نفر نیز مقام دوم و سوم را کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه الزهرا (س)، در این جشنواره خانم‌ها: فائزه زارعی‌نژاد موفق به کسب مقام دوم در رشته عکاسی، عاطفه قاسمی مقام سوم در رشته نقاشی، فاطمه رحمانی حائز مقام شایسته تقدیر در رشته تذهیب، سحر قلعه‌دار حائز مقام شایسته تقدیر در رشته نقاشی و عارفه محمدیان شهربابکی حائز مقام شایسته تقدیر در رشته منبت و معرق شدند.
گفتنی است؛ در سی و هفتمین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان وزارت علوم که در روزهای 17 تا 19 اردیبهشت ماه به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد، 400 شرکت‌کننده در دو بخش بانوان و آقایان در مرحله نهایی یا سراسری حضور داشتند که از بین آنها تنها شرکت‌کنندگان در بخش‌های آوایی و معارفی طی سه روز به رقابت با یکدیگر پرداختند.
بر همین اساس، در بخش رقابتی این دوره از جشنواره شرکت‌کنندگان در رشته‌هایی همچون قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ پنج جزء، مداحی، دعاخوانی، حفظ فرازهای نهج‌البلاغه، حفظ فرازهای صحیفه سجادیه، اذان(آقایان) و تواشیح در بخش آوایی رقابت کردند.
همچنین در بخش معارفی نیز شرکت‌کنندگان در رشته‌های معارف نهج‌البلاغه، معارف صحیفه سجادیه، سبک زندگی اسلامی ایرانی، پرسمان معارفی، احکام، سیره معصومین(ع)، حفظ و مفاهیم احادیث معصومین(ع)، مفاهیم قرآن و تفسیر قرآن کریم به رقابت پرداختند.
در بخش‌های ادبی، پژوهشی، هنری، فناوری، مقاله‌نویسی صحیفه سجادیه، مقاله‌نویسی نهج‌البلاغه و نوآفرینی قرآنی که هر کدام دارای رشته‌های جداگانه هستند، رقابت‌ها به صورت ارسال اثر بوده و تا قبل از برگزاری مرحله سراسری، داوری این آثار در دبیرخانه کشوری انجام و نفرات برتر نیز مشخص شده‌اند.
روابط عمومی به نمایندگی از جامعۀ علمی دانشگاه الزهرا(س)، ضمن عرض تبریک به نامبردگان، سلامتی و توفیقات روزافزونشان را از درگاه خداوند متعال آرزومند است.
 

ارسال کننده:
تعداد بازدید:2314
تصاویر مرتبط:


    برچسب ها
    فیلم مرتبط
    فیلم مرتبط
    فیلم مرتبط
    صوت
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن:
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    تلفن: 982188044040+
    فاکس: 982188035187+
    رایانامه:pr[at]alzahra.ac.ir
    آدرس: تهران، خیابان ده ونک، دانشگاه الزهرا ( س )
    کدپستی: 1993893973
    logo-samandehi
    کلیه حقوق مادی و معنوی این پرتال برای دانشگاه الزهرا محفوظ است.