افتخارآفرینی دانش‌آموختگان علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه الزهرا در هفتمین کنگره سالانه متخصصان علوم اطلاعات ایران

ارسال شده در تاریخ 1402/03/01
ساعت 14:03
افتخارآفرینی دانش‌آموختگان علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه الزهرا در هفتمین کنگره سالانه متخصصان علوم اطلاعات ایران

در اختتامیه هفتمین کنگره سالانه متخصصان علوم اطلاعات ایران، پایان‌نامه دکتری ساناز باغستانی و الهه حسینی دانش‌آموختگان گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه الزهرا به ترتیب موفق به دریافت جایزه ملی و شایسته تقدیر شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه الزهرا، هفتمین کنگره سالانه متخصصان علوم اطلاعات با محوریت کارآفرینی، اشتغال و کسب و کارهای حرفه‌ای دانش‌بنیان در علوم اطلاعات: به سوی آینده در روز 30 و 31 اردیبهشت‌ماه با معرفی نفرات برتر برگزار شد.
در این کنگره پایان‌نامه دکتری خانم ساناز باغستانی با عنوان "پیشنهاد چهارچوب واسپاری و دسترسی به منابع وبی در آرشیو ملی وب ایران" با راهنمایی دکتر سعید رضایی شریف آبادی و مشاوره دکتر فریبرز خسروی موفق به دریافت جایزه ملی استاد نورالله مرادی شد.
همچنین پایان‌نامه دکتری خانم الهه حسینی با عنوان "چهارچوب معنایی برای یکپارچه سازی و بازیابی معنایی اشیای محتوای وبی: رویکرد داده‌های پیوندی در بافت سرطان" با راهنمایی دکتر امیر غائبی و مشاوره دکتر رویا برادر شایسته تقدیر شناخته شد.

لازم به ذکر است؛ از محورهای این کنگره می‌توان به نقد و پیشنهاد سیاست‌ها، قوانین و مقررات و برنامه‌های کارآفرینی دانش‌بنیان، تنقیح و تبیین نقش‌ها و وظایف در عرصه کارآفرینی دانش بنیان، بهروش‌های کارآفرینی دانش‌بنیان در عرصه علم اطلاعات و دانش‌شناسی، بهروش‌های بین‌المللی کارآفرینی دانش‌بنیان در عرصه علم اطلاعات و دانش‌شناسی و... اشاره کرد.

روابط عمومی به نمایندگی از جامعۀ علمی دانشگاه الزهرا(س)، ضمن عرض تبریک به نامبردگان، سلامتی و توفیقات روزافزونشان را از درگاه خداوند متعال آرزومند است.
 
 
 
 
 

ارسال کننده:
تعداد بازدید:2212
تصاویر مرتبط:


    برچسب ها
    فیلم مرتبط
    فیلم مرتبط
    فیلم مرتبط
    صوت
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن:
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    تلفن: 982188044040+
    فاکس: 982188035187+
    رایانامه:pr[at]alzahra.ac.ir
    آدرس: تهران، خیابان ده ونک، دانشگاه الزهرا ( س )
    کدپستی: 1993893973
    logo-samandehi
    کلیه حقوق مادی و معنوی این پرتال برای دانشگاه الزهرا محفوظ است.