کسب جایزه در هفتمین جشنوارۀ جایزۀ ملی ایثار توسط دانش‌آموختۀ دانشگاه الزهرا

ارسال شده در تاریخ 1401/12/22
ساعت 10:36
کسب جایزه در هفتمین جشنوارۀ جایزۀ ملی ایثار توسط دانش‌آموختۀ دانشگاه الزهرا

در هفتمین جشنواره آموزشی - تحصیلی جایزه ملی ایثار، خانم فاطمه محمدی دانش آموخته رشته طراحی لباس موفق به کسب جایزه ملی ایثار در مقطع کارشناسی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه الزهرا، هفتمین جشنواره آموزشی - تحصیلی جایزه ملی ایثار با مشارکت و همکاری دستگاه‌های آموزشی عضو طرح شاهد شامل: وزارت علوم تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در تاریخ 16 اسفندماه 1401 در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

هدف از برگزاری این جشنواره، ارزیابی سالیانه دستاوردها و نتایج طرح شاهد در هر دستگاه و افزایش تحرک و نشاط تحصیلی در میان جامعه هدف، ارتقاء سطح تحصیلی و آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر و شناسایی، معرفی و تجلیل از چهره‌های موفق و برتر بود.

به گفته مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران، افراد مجاز به شرکت در جشنواره دانشجویان، طلاب و دانش آموزان شاهد و ایثارگر از میان همسر و فرزندان شهدا، آزادگان، جانبازان 25 درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان بوده اند که از طریق ستادهای شاهد و ایثارگر مراکز آموزشی و آموزش و پرورش محل تحصیل خود اقدام کرده و بر اساس شاخص‌های اختصاصی هر دستگاه آموزشی، کمیته‌های علمی و داوری، نفرات برتر را انتخاب و به دبیرخانه جشنواره مستقر در بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی شدند.
 
 

ارسال کننده:
تعداد بازدید:3032
تصاویر مرتبط:


    برچسب ها
    فیلم مرتبط
    فیلم مرتبط
    فیلم مرتبط
    صوت
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن:
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    تلفن: 982188044040+
    فاکس: 982188035187+
    رایانامه:pr[at]alzahra.ac.ir
    آدرس: تهران، خیابان ده ونک، دانشگاه الزهرا ( س )
    کدپستی: 1993893973
    logo-samandehi
    کلیه حقوق مادی و معنوی این پرتال برای دانشگاه الزهرا محفوظ است.