۱۴۰۳ جمعه ۶ مهر

تداوم فعالیت های آموزشی دانشگاه الزهرا(س) به شکل مجازی

ارسال شده در تاریخ 1398/12/07
ساعت 17:41
تداوم فعالیت های آموزشی دانشگاه الزهرا(س)  به شکل مجازی

 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه الزهرا ، جلسه ویژه هیات رئیسه در روز چهارشنبه 7 اسفند ماه جاری به منظور بررسی تداوم فعالیت های آموزشی دانشگاه تشکیل گردید. 
 هیات رئیسه دانشگاه با توجه به تعطیلی دانشگاه ها در هفته جاری، پیش بینی عدم حضور بسیاری از دانشجویان در هفته آتی به دلیل عزیمت دانشجویان شهرستانی و نگرانی هایی که از سوی دانشجویان و خانواده آنها مطرح می شود؛ همچنین به منظور استمرار فعالیت های آموزشی؛ بر برگزاری کلاس های تشکیل نشده به صورت مجازی تاکید کرد.
برگزاری دوره‌های آموزش مجازی به صورت همزمان و غیر همزمان برای جبران کلاس‌های حضوری تصویب شد. همچنین مقرر شد در سامانه آموزش مجازی دانشگاه برای همه اعضای هیأت علمی متقاضی برگزاری مجازی کلاس ها دسترسی و امکان ایجاد کلاس به تعداد مورد نیاز باتوجه به برنامه‌ ترم جاری فراهم شود.
دوره آموزش مجازی اعضای هیات علمی و نیز دانشجویان برای بهره‌گیری از روش‌های مختلف آموزش مجازی توسط معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی برگزار خواهد شد و مجری مرکز آموزش های آزاد برای رفع مشکلات اعضای هیأت علمی در استفاده از این ابزارها پشتیبانی لازم را فراهم خواهد کرد.
همچنین تشکیل شورای راهبری آموزش مجازی تصویب و مقرر شد برنامه بلندمدت تحول دیجیتالی آموزش توسط معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی تدوین و جهت تصویب هیأت رئیسه ارائه شود.
همچنین از همه اعضای هیات علمی تقاضا شد با ابزارهای مجازی که در دسترس دارند با دانشجویان ارتباط داشته باشند و دروس خود را ارائه کنند و پیگیر انجام تکالیف و پروژه های کلاسی باشند. آموزش‌ دانشکده‌ها نیز به اعضای هیأت علمی برای دسترسی به دانشجویان مساعدت خواهند کرد.

ارسال کننده:
تعداد بازدید:3583
تصاویر مرتبط:


    برچسب ها
    فیلم مرتبط
    فیلم مرتبط
    فیلم مرتبط
    صوت
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن:
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
     تهران، خیابان ده ونک، دانشگاه الزهرا ( س )
      کدپستی : 1993893973
    تلفن : 982188044040+
    فاکس : 982188035187+
     pr[at]alzahra.ac.ir
    تمامي حقوق سايت براي دانشگاه الزهرا ( س ) محفوظ است.